اردبیل ییلاق ایران است، اقلیم 4 فصل در طبیعت اردبیل

به گزارش گیگابلاگ، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اردبیل با داشتن اقلیم 4 فصل و جاذبه های متعدد طبیعی به عنوان ییلاق ایران شناخته شده و هر ساله شاهد حضور گردشگران متعددی در این حوزه است.

اردبیل ییلاق ایران است، اقلیم 4 فصل در طبیعت اردبیل

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی ظهردر گفت و گو با شبکه العالم با اعلام این خبر افزود: این مساله باعث ایجاد تنوع بی نظیر در جاذبه های گردشگری استان اردبیل شده است.

او بیان نمود: بیش از 110 چشمه آبگرم معدنی در دامنه سبلان از دو منظر خواص درمانی و تعدد در جهان بی نظیر است و در هوای خنک استان اردبیل می تواند آرامش وصف ناپذیری را برای مسافران ایجاد کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: شما هم اکنون در حالیکه در دامنه سبلان می تواند در پیست اسکی مشغول به فعالیت شوید با فاصله دو ساعت می توانید در دشت مغان از درختان میوه گل زده و هوای گرم آن بهره ببرید.

فلاحی ادامه داد: وجود پل های معلق مشکین شهر و پل معلق شیشه ای هیر نیز از جمله جاذبه های متعدد استان اردبیل است.

او افزود: در راستای ارایه خدمات بهتر به مسافران ایجاد و هتل های 5 ستاره در سطح استان در دستور کار واقع شده است و در این خصوص تمامی زیرساخت های لازم را نیز فراهم نموده ایم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 19

به "اردبیل ییلاق ایران است، اقلیم 4 فصل در طبیعت اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردبیل ییلاق ایران است، اقلیم 4 فصل در طبیعت اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید