البرز از یک معبر به مقصد گردشگری کشور تبدیل می گردد

به گزارش گیگابلاگ، معاون رئیس جمهور گفت: کرج تا چند سال قبل به عنوان معبر و اتصال دهنده بعضی استانها به شهرهای شمالی کشور بود اما با افتتاح هتل ها و مراکز اقامتی و شروع عملیات اجرایی تاسیسات گردشگری، رویکرد تبدیل استان البرز از معبر به مقصد با جدیت دنبال می گردد.

البرز از یک معبر به مقصد گردشگری کشور تبدیل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا 5 روزه هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، همزمان با سی و سومین سفر استانی کاروان تدبیر و امید به استان البرز، زهرا احمدی پور - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با حضور در شهرک وحدت کرج، به وسیله ویدئو کنفرانس و به دستور رئیس جمهور هتل 3 ستاره کوروش در این استان را افتتاح کرد، همچنین عملیات اجرایی 4 پروژه گردشگری البرز نیز در این مراسم شروع شد.

احمدی پور در این مراسم عنوان نمود: احداث و ایجاد زیرساخت های مورد احتیاج استان البرز برای تبیین و تعریف نقش جدی تر این استان در صنعت گردشگری کشور در دستور کار سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

معاون رئیس جمهور افزود: کرج تا چند سال قبل به عنوان معبر و اتصال دهنده بعضی استانها به شهرهای شمالی کشور بود اما امروز با افتتاح هتل ها و مراکز اقامتی و شروع عملیات اجرایی تاسیسات گردشگری، رویکرد تبدیل استان البرز از معبر به مقصد با جدیت دنبال می گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: افتتاح هتل 3 ستاره کوروش در شهرستان طالقان، شروع عملیات اجرایی هتل 5 ستاره البرز، مجتمع پذیرایی و اقامتی عالم زمین، مرکز گردشگری سلامت جلالی و مجتمع گردشگری، پذیرایی و اقامتی اکوپلازا در استان البرز، نشان دهنده اتفاقات خوب و فرایند رو به رشد صنعت گردشگری در این استان است.

در خاتمه سخنان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، افتتاح و عملیات اجرایی این طرح های گردشگری به وسیله ویدئو کنفرانس و به دستور رئیس جمهور شروع شد.

به گزارش میراث فرهنگی، مرکز گردشگری سلامت در زمینی به مساحت 17 هزار مرت مربع و با زیربنای 87 هزار متر مریع توسط بخش خصوصی با سرمایه گذاری 2500 میلیارد ریال در کرج احداث خواهد شد.

مرکز گردشگری سلامت دارای بخش های مختلف اقامتی، پذیرایی و درمانی است که دارای 133 اتاق و سوئیت، و 100 واحد آپارتمان است و بخش درمانی این مرکز دارای 260 تخت است.

همچنین هتل 3 ستاره کوروش در شهرستان طالقان با صرف هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال و در 6 طبقه در زمینی به مساحت 700 متر مربع افتتاح شد.

عملیات اجرایی مجتمع اقامتی و پذیرایی عالم زمین در زمینی به مساحت 20 هکتار و با حجم سرمایه گذاری 1200 میلیارد ریال شروع شد.

هتل 5 ستاره البرز نیز در زمینی به مساحت 5000 مترمربع در منطقه عظیمیه کرج با سرمایه گذاری 320 میلیارد ریال وارد فاز اجرایی و عملیاتی شد.

عملیات اجرایی مجتمع اکوپلازا هم در زمینی به مساحت 63000 متر مربع و با حجم سرمایه گذاری 5000 میلیارد ریال شروع شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1996

به "البرز از یک معبر به مقصد گردشگری کشور تبدیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز از یک معبر به مقصد گردشگری کشور تبدیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید