بیش از 1000 واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته می گردد

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: مدیرکل بنیاد مسکن زنجان استان زنجان از ایجاد مسکن برای اقشار کم درآمد اطلاع داد و گفت: بیش از یک هزار واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته می گردد.

بیش از 1000 واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات مدل های آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

احمد حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان در خصوص مسکن محرومان شهرها اظهار کرد: اجرای 342 پروژه با همکاری مردم و خیران استان زنجان در دست اقدام است.

وی ابراز کرد: با مشارکت خیران احداث یک هزار و 153 واحد مسکونی در برنامه بنیاد مسکن قرار گرفته است که از این تعداد 650 واحد مسکونی پروانه ساختمانی گرفته و عملیات خاک برداری در آن صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با اشاره به اجرای پی سازی در 638 واحد عنوان کرد: اسکلت 404 واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه تا به امروز 200 واحد پیروز به اخذ خاتمه کار شدند، گفت: خیران مسکن ساز 12 پروژه را در استان زنجان اجرا می نمایند.

حاجی زاده به ساخت 8 واحد مسکن خیرساز در شهرستان ایجرود اشاره نمود و اضافه کرد: در شهرستان ابهر نیز 142 واحد در قالب 4 پروژه برای اقشار کم درآمد تکمیل می گردد.

وی گفت: 45 واحد در خرمدره ساخته می گردد و اجرای 45 واحد نیز در شهرهای کرسف و زرین رود برای محرومان کلنگ زنی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه خیران مسکن ساز از سال 89 در استان زنجان تشکیل شده است، عنوان کرد: این واحدها در شهرستان های زنجان، ابهر، زرین آباد و قیدار ساخته می گردد.

وی توضیح داد: زمینی که برای ساخت این واحدها در نظر گرفته می گردد، یا از طرف خیران و یا از طرف اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تأمین می گردد.

حاجی زاده در خصوص مسکن های مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بیان نمود: بیشتر این واحدها 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیش بینی می گردد تا خاتمه سال پرونده مسکن های مهر در استان زنجان بسته گردد.

وی به لزوم توجه به موضوع گردشگری در روستاها تأکید کرد و اضافه کرد: توسعه گردشگری در روستاهای دیدنی و هدف گردشگری می تواند منابع درآمدی بالایی برای روستائیان باشد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3037

به "بیش از 1000 واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000 واحد مسکونی خیرساز در استان زنجان ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید