تکذیب تعطیلی پمپ بنزین ها در تهران

به گزارش گیگابلاگ، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، تعطیلی پمپ های بنزین در تهران در شب گذشته و ایجاد بازار سیاه بنزین را تکذیب کرد.

تکذیب تعطیلی پمپ بنزین ها در تهران

به گزارش ایرنا، بعد از آنکه دولت جراحی مالی و عادلانه کردن نظام پرداخت یارانه در کشور را شروع کرد، بعضی اخبار در مورد آزادسازی قیمت بنزین در فضای مجازی نیز مطرح شد؛ موضوعی که به سرعت به وسیله دولت تکذیب شد و سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری نیز بیان کرد که بنزنی شامل افزایش قیمت نمی گردد.

با این حال از آن موقع تا کنون هرچند روز یکبار دوباره موضوع بنزین در شبکه های اجتماعی مطرح می گردد. یک روز کمبود بنزین در صدر اخبار قرار می گیرد و روز دیگر افزایش قیمت تا 18 هزار تومان در هر لیتر عنوان می گردد. اخباری که هر بار با تکذیب همراه است و راه به جایی نمی برد.

این بار نیز خبری مبنی بر شرایط نابسامان توزیع سوخت در جایگاه های سوخت رسانی در بیشتر نقاط کشور در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

بر اساس آن، آدینه شب دهم تیر ماه، بعضی از پمپ بنزین های شهر تهران تعطیل بوده و از ارائه بنزین به مردم خودداری نموده اند.

آنالیز ها البته نشان می دهد که هیچ جایگاه سوختی در تهران تعطیل نشده و نیست و همگی در حال عرضه سوخت به مردم هستند.

پس از انتشار این خبر در فضای مجازی، بعلاوه ایجاد بازار سیاه بنزین را طرح کردند. موضوعی که به وسیله شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی تکذیب شده است.

بر اساس اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، پمپ بنزین های تهران تعطیل نیستند و بازارسیاهی نیز در این زمینه وجود ندارد.

با این حال اگر هموطنان با مراجعه به پمپ بنزینی با مشکل دریافت سوخت روبرو شدند می توانند با شماره 09627 تماس گرفته و شکایت خود را اعلام نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 15399

به "تکذیب تعطیلی پمپ بنزین ها در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب تعطیلی پمپ بنزین ها در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید