جلسه خسروی وفا با شعبانی بهار درباره اعتراض ملی پوشان تیراندازی با کمان

به گزارش گیگابلاگ، مسئولان کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تیراندازی با کمان پیرامون شرایط ملی پوشان معلول این رشته جلسه برگزار می نمایند.

جلسه خسروی وفا با شعبانی بهار درباره اعتراض ملی پوشان تیراندازی با کمان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ملی پوشان تیراندازی با کمان معلولان ایران که پیروز به کسب سهمیه های پارالمپیک 2020 توکیو نیز شده اند، نسبت به شرایط خود در فدراسیون این رشته معترض هستند. تعدادی از آنها هفته گذشته در وزارت ورزش نقدها خود را پیرامون وضعیت شان مطرح کردند.

پس از این جلسه در وزارت ورزش، جلساتی میان مسئولان مختلف ورزش کشور برگزار و در نهایت منجر به آن شد که جلسه ای فردا (دوشنبه) میان محمود خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک و هادی رضایی دبیر اجرایی این کمیته با غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار گردد.

در همین باره شنیده می گردد اختلاف این دو نهاد ورزشی درخصوص هزینه های انجام شده است. کمیته پارالمپیک تاکنون 365 میلیون تومان در امسال بابت تیراندازان معلول به فدراسیون پرداخت نموده، اما مسئولان فدراسیون این مبلغ را کافی نمی دانند.

تیراندازی با کمان یکی از رشته هایی است که از ابتدای امسال از فدراسیون جانبازان و معلولین جدا شد و زیر نظر فدراسیون مربوطه نهاده شد. این رشته طی سال های اخیر توانسته به پیروزیت های زیادی در عرصه بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی دنیا و بازی های المپیک دست پیدا کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 212

به "جلسه خسروی وفا با شعبانی بهار درباره اعتراض ملی پوشان تیراندازی با کمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه خسروی وفا با شعبانی بهار درباره اعتراض ملی پوشان تیراندازی با کمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید