خبرنگاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج درپرسش مهربرتر استانی شد

به گزارش گیگابلاگ، کرج -خبرنگاران- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: این ناحیه پیروز به کسب رتبه اول بیستمین دوره مسابقات پرسش مهرریاست جمهوری را دراستان البرز شد.

خبرنگاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج درپرسش مهربرتر استانی شد

فرزاد شعبانی روزیکشنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با کسب 63 رتبه برتر در موضوع پرسش مهر ریاست جمهوری برتر استان شناخته شدند.

وی توضیح داد: هرسال رییس جمهوری به مناسبت بازگشایی مدارس با آغازسال تحصیلی متناسب با مسائل و مسائل جامعه پرسش هایی را مطرح می کند وازدانش آموزان و معلمان برای برون رفت از مسائل و مسائل راه کارهایی را درخواست می کند.

شعبانی افزود: سال جاری بیستمین دوره پرسش مهر ریاست جمهوری با موضوع مدرسه شاداب و با نشاط در مرحله استان با رقابت 500 دانش آموز در مرحله استانی به خاتمه رسید که آموزش و پرورش ناحیه یک کرج با 62 عنوان رتبه نخست استان را بدست آورد.

وی ادامه داد: دراین دوره ازمسابقه پرسش مهر ریاست جمهوری 46 هزار نفر رشته درسطح منطقه شرکت کردند که 2هزار اثر درسطح منطقه برگزیده و به دبیرخانه استان راه پیدا کرد.

شعبانی خاطرنشانکرد: تعدادی از آثاردانش آموزان این ناحیه به مرحله کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری راه پیدا نموده است.

وی تاکید نمود: فراخوان پرسش مهر با اهداف جلب مشارکت فعال فرهنگیان و دانش آموزان ، حساس کردن فضای فرهنگی جامعه، شناسایی علل و عوامل پیشرفت، توسعه وافزایش حس مسئولیتپذیری مخاطبان انجام می گردد.

استان البرز 500 هزار دانش آموز دارد که حدود 55 هزار نفرآن درآموزش و پرورش ناحیه یک کرج تحصیل می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3654

به "خبرنگاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج درپرسش مهربرتر استانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج درپرسش مهربرتر استانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید