خبرنگاران احتمال لغو مسابقات آسیایی کشتی آلیش زنان

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- نایب رییس زنان فدراسیون کشتی از احتمال لغو مسابقات قهرمانی کشتی آلیش زنان آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: هنوز خبری از انتشار تاریخ دقیق برگزاری این مسابقات و پذیرش میزبانی قرقیزستان شنیده نمی گردد.

خبرنگاران احتمال لغو مسابقات آسیایی کشتی آلیش زنان

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

فاطمه درخشانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات قهرمانی کشوری کشتی آلیش زنان که قرار بود در روزهای 18 تا 20 اسفند در یزد برگزار گردد، لغو شد. با بوجود آمدن چنین شرایطی معلوم نیست که مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش زنان در قرقیزستان نیز برگزار گردد.

وی اضافه کرد: وقتی مسابقات گزینشی المپیک و آسیایی قرقیزستان لغو شد و این کشور از میزبانی این رقابت ها نیز انصراف داد به یقین ویروس کرونا مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش زنان را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. باید تا فروردین ماه پیش برویم تا بیینیم چه اتفاقاتی برای مسابقات مختلف رخ می دهد. اگر چنین مسابقاتی برگزار گردد نیز، همه اجازه ورود به ما را نمی دهند. حتی کشتی گیران المپیکی اکنون به سختی می توانند از کشور خارج شوند.

نایب رییس زنان فدراسیون کشتی بیان کرد: شرایط پیچیده ای داریم. مسابقات قهرمانی آسیا کشتی آلیش زنان قرار بود از 22 تا 24 فروردین در قرقیزیستان برگزار گردد و مسابقات جهانی کشتی آلیش در ترکیه در برپا خواهد شد. اینک باید تاریخ برگزاری این مسابقات در سایت اتحادیه جهانی کشتی قرار بگیرد اما هنوز در این خصوص در سایت اتحادیه جهانی مطلبی منتشر نشده است. ممکن است در آن تاریخ قرقیزستان میزبانی این مسابقات را نپذیرد. وقتی قرقیزستان میزبانی مسابقات گزینشی المپیک را رد می نماید طبیعی است که میزبانی مسابقات آسیایی کشتی آلیش را نپذیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2222

به "خبرنگاران احتمال لغو مسابقات آسیایی کشتی آلیش زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران احتمال لغو مسابقات آسیایی کشتی آلیش زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید