خبرنگاران رقابت دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلم بوردو فرانسه

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- نهمین جشنواره فیلم مستقل بوردو در کشور فرانسه میزبان نمایش دو فیلم ایرانی خواهد بود.

خبرنگاران رقابت دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلم بوردو فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی خبرنگاران از روابط عمومی پروژه، در این رویداد سینمایی که از تاریخ 14 تا 19 اکتبر (22 تا 27 مهر) در فرانسه در حال برگزاری است، فیلم متری شیش و نیم ساخته سعید روستایی در بخش مسابقه این جشنواره به نمایش در می آید و همچنین فیلم شیطان وجود ندارد به کارگردانی محمد رسول اف هم در بخش خارج از مسابقه حضور دارد.

متری شیش و نیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی تا به امروز پیروز به کسب چندین جایزه بین المللی از جمله بهترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو و تقدیر ویژه بهترین فیلم بین المللی ازجشنواره فیلم زوریخ شده و جشنواره فیلم ونیز، استکهلم، شیکاگو، مینسک و جوایز سینمایی آسیاپاسیفیک نیز حضور داشته است.

شیطان وجود ندارد محصول مشترک ایران، آلمان و جمهوری چک نیز سال جاری پیروز به کسب جایزه خرس طلایی بهترین فیلم از جشنواره برلین شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5647

به "خبرنگاران رقابت دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلم بوردو فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رقابت دو فیلم ایرانی در جشنواره فیلم بوردو فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید