خبرنگاران ساوت چاینا: خطر ترامپ برای آمریکا بیش از چین و کرونا است

به گزارش گیگابلاگ، پکن-خبرنگاران- ساوت چاینا مورنینگ پست چین نوشت خطری که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای این کشور دارد به مراتب تهدیدی بالاتر از کرونا و چین است.

خبرنگاران ساوت چاینا: خطر ترامپ برای آمریکا بیش از چین و کرونا است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران ساوت چاینا روز چهارشنبه نوشت: ترامپ توئیت هایی را درباره منتسب کردن کرونا به چین منتشر و ادعاهایی بی مدرک و سندی مطرح نموده است او خطری عظیمتر برای آمریکا محسوب می گردد.

گزارش افزوده است: ترامپ بیش از آنکه به مسایلی چون کرونا و تحولات اخیر در آمریکا توجه داشته باشد روی انتخابات ریاست جمهوری متمرکز شده است و هر برنامه و طرحی را به همین دلیل دنبال می نماید تا اینکه به هر هزینه ای که شده است در این انتخابات پیروز گردد.

ساوت چاینا انحراف کاخ سفید از توجه به واقعیت شیوع کرونا، گسترش همه گیری و سوء اطلاع رسانی در این زمینه را به سیاست های نادرست و مخرب ترامپ مربوط دانسته و افزوده است که چنین برخوردهایی امروز باعث مرگ 150 هزار نفر براثر کرونا در آمریکا شده است.

این گزارش بشدت از سیاست های ترامپ بخصوص در زمینه مقابله با کرونا انتقاد نموده و برنامه های نادرستی چون انجام شدن دقیق فاصله گذاری اجتماعی و ماسک نزدن در بعضی از دوره ها در شیوع کرونا و بی توجهی رییس جمهوری و بعضی از اطرافیان به ماسک را دستمایه وضع امروز همه گیری در آمریکا معرفی می نماید.

گزارش می افزاید به نظر نمی رسد ترامپ شانس چندانی در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر داشته باشد اما شرایط وقتی نابسامان شد متغیرهای مختلفی را بوجود می آورد و در اتاقی که پر از دود است با هر ترفندی هم شاید بتوان راه گریزی پیدا کرد.

این گزارش تاکید نموده است تهدیدهای عظیم برای آمریکا، کشور چین و بیماری کرونا نیستند زیرا این ویروس نهایتا با پیشرفت های علمی و همکاری مشترک در سال آینده میلادی از بین خواهد رفت اما این ترامپ است که به هر کسی که از او برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر حمایت نکند، یورش خواهد برد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5188

به "خبرنگاران ساوت چاینا: خطر ترامپ برای آمریکا بیش از چین و کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساوت چاینا: خطر ترامپ برای آمریکا بیش از چین و کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید