خبرنگاران سومین انبار ترانزیت کالا دربندرشهید رجایی نوسازی شد

به گزارش گیگابلاگ، بندرعباس- خبرنگاران- مدیرکل بنادر ودریا نوردی هرمزگان گفت: سومین انبار ترانیزیت کالا (انبارشماره 19) و پیشرفت 30 درصدی چهارمین انبار دربندر شهید رجایی انتها یافت.

خبرنگاران سومین انبار ترانزیت کالا دربندرشهید رجایی نوسازی شد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علی رضا محمدی کرجی ران روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده سه باب انبار دیگر نیز درنیمه نخست سال آینده نوسازی می رسد.

وی بابیان اینکه انبارش اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاها اساسی و ترانزیتی باهدف ارائه خدمات بهتر همیشه بعنوان یکی از مهمترین مولفه ها مورد توجه بود است، اظهارداشت: تعمیرات اساسی انبارهای عمومی بندر شهید رجایی بر اساس یک برنامه زمانبندی از سال گذشته شروع و سومین انبار ترانزیت موسوم به(انبار 19)پس ازاپایان تعمیرات اساسی وارد چرخه فعالیت شد.

مدیر کل بنادر هرمزگان مساحت این انبار را حدود10 هزار متر مربع گفت و گفت: انبارمذکور دارای سکوی بارانداز به مساحت حدود 750 متر مربع بوده که با توجه به تعمیرات اجرا شده علاوه بر شرایط عادی ؛ امکان استریپ کالا(تخلیه و بارگیری کالا) به وسیله این سکو ها نیز با سهولت انجام می گیرد.

محمدی کرجی ران یکی از اقدام های اجرا شده در تعویض سقف انبارها را استفاده از پوشش ساندویچ پانل با آلیاژ آلوزینگ و فوم پر کننده بجای عایق پشم و شیشه مطرح نمود.

وی اضافه نمود: به منظور کاهش و صرفه جویی در مصرف برق با استفاده از نورگیرهای شفاف پلی کربنات به مساحت حدود 800 متر مربع در پوشش سقف تأمین نور از این طریق میزان قابل توجهی از نورموردنیاز انبارها در روز تامین می گردد.

مدیرمنطقه ویژه مالی بندر شهید رجایی اصلاح سیستم اطفا حریق و اتصال به شبکه اطفاءحریق بندر ،تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر واجرای رنگ نمای سوله را از اقداماتی بر شمرد که در راستای نوسازی این انبار اجرا شده است.

محمدی کرجی ران با بیان اینکه نوسازی چهارمین باب انبار نیز شروع و با 30درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است، یادآور شد: براساس برنامه ریزی اجرا شده تا نیمه نخست سال جدید نوسازی سه باب انبار دیگر نیز به اتمام خواهد رسید.

بندر شهید رجایی با برخورداری از19 باب انبار با احتصاب یک باب انبار هانگارد حجم قابل توجهی از انبارش کالاهای اساسی و ترانزیتی کشور را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7516

به "خبرنگاران سومین انبار ترانزیت کالا دربندرشهید رجایی نوسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سومین انبار ترانزیت کالا دربندرشهید رجایی نوسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید