خبرنگاران واکنش مقتدی صدر و حکیم به انفجارهای بیروت

به گزارش گیگابلاگ، بغداد- خبرنگاران- مقتدا صدر و سید عمار حکیم رهبران جریان صدر و ائتلاف عراقیون در واکنش به انفجار مهیب عصر سه شنبه بیروت با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

خبرنگاران واکنش مقتدی صدر و حکیم به انفجارهای بیروت

به گزارش خبرنگاران، سید عمار حکیم، در پیامی توئیتری نوشت: با نگرانی شدید پیامدهای انفجارهایی که بیروت را لرزاند و قربانیان بسیار و خرابی های گسترده به بار آورد را پیگیری می کنیم.

وی اضافه کرد: ضمن ابراز تسلیت و همدردی با دولت و ملت لبنان و خانواده های قربانیان از جامعه بین الملل می خواهیم که در کنار لبنان بایستد و در این شرایط سخت به یاری اش بشتابد.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر نیز در توئیتی، درباره انفجار بیروت نوشت: ما از خداوند متعال می خواهیم که بیروت و مردم عزیز آن را از هرگونه آسیب محافظت کند.

خبرگزاری رسمی لبنان عصر سه شنبه گزارش داد، آتش سوزی بزرگی در یکی از انبارهای مواد محترقه واقع در بندر بیروت رخ داده است.

بر اساس این گزارش، صدای انفجار به قدری شدید بوده که در پایتخت و حومه شنیده شده است و نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رسانه های لبنانی گزارش دادند، تا به امروز صدها نفر در پی این انفجار به بیمارستان منتقل شدند و دستکم 10 نفر نیز تا به امروز کشته شدند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5134

به "خبرنگاران واکنش مقتدی صدر و حکیم به انفجارهای بیروت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واکنش مقتدی صدر و حکیم به انفجارهای بیروت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید