خبرنگاران کاهش چشمگیر شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه

به گزارش گیگابلاگ، تهران- خبرنگاران- شمار جان باختگان کرونا در 2 کشور ایتالیا و فرانسه در 24 ساعت گذشته کاهش چشمگیری داشت و به پایین­ ترین حد در هفته­ های اخیر رسید.

خبرنگاران کاهش چشمگیر شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش یکشنبه شب فرانس 24، تعداد جان باختگان کرونا در فرانسه در شبانه روز گذشته 135 نفر اعلام شد که از 22 مارس (سوم فروردین) تا به امروز پایین ترین آمار به شمار می­ آید.

تا به امروز 24 هزار و 895 نفر در فرانسه به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

همچنین شمار مبتلایان بستری شده در بیمارستان های فرانسه در 24 ساعت گذشته فرایند کاهشی را ادامه داد و در زمان حاضر 25 هزار و 815 نفر در بیمارستان بستری هستند.

ایتالیا نیز در 24 ساعت گذشته شاهد کاهش شمار جان­ باختگان کرونا بود. در این کشور 174 نفر در شبانه­ روز گذشته به دلیل کرونا جان خود را از دست دادند که از 9 مارس (19 اسفند 98) تا به امروز پایین­ ترین آمار جان باختگان در این کشور به شمار می­ آید.

تعداد کل مبتلایان به کرونا در ایتالیا 210 هزار و 717 نفر و شمار جان باختگان نیز 28 هزار و 884 نفر اعلام شده است.

فرانسه و ایتالیا در هفته های گذشته تدابیر سختگیرانه ای برای مقابله با کرونا اتخاذ نموده اند. ایتالیا در نظر دارد از دوشنبه (امروز) فرایند کاهش این محدودیت­ ها را شروع کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3781

به "خبرنگاران کاهش چشمگیر شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش چشمگیر شمار جان باختگان کرونا در ایتالیا و فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید