خبرنگاران 19باب خانه مبله غیرمجاز در استان بوشهر پلمپ شد

به گزارش گیگابلاگ، بوشهر- خبرنگاران- سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: در راستای اجرای مصوبه کمیته استانی مبارزه با کرونا و با همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی طی دو روز گذشته 19 باب خانه مسافری (مبله) غیر مجاز در استان پلمپ شد.

خبرنگاران 19باب خانه مبله غیرمجاز در استان بوشهر پلمپ شد

جهت دریافت خدمات طراحی حیاط خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

سکینه سالاری روز آدینه اضافه نمود: بعضی از هم وطنان بدون توجه به تذکرها و اطلاعیه های ستاد به استان بوشهر سفر نموده و اغلب در شهرهای نزدیک به مرکز استان اقامت نموده اند که این موضوع نیز در یکی دو روز گذشته پیگیری و محل های اقامتی غیرمجازی که در این شهرها در ایام اسکان داده بودند پلمپ شدند و با متخلفینی که اینچنین با سلامت مردم معامله کردند برخورد قانونی می گردد.

وی با تاکید برسفر نکردن هموطنان در شرایط اضطراری کنونی گفت: از هموطنان خواهشمندیم به اطلاعیه های ستاد استانی مبارزه با کرونا استان بوشهر توجه نمایند و تا مهار نشدن این بیماری خطرناک از سفر های غیر ضرور خودداری نمایند.

سالاری با اشاره به مهمان نوازی مردم بوشهر گفت: مردم این استان همیشه میزبان خوبی برای هموطنان بوده است و گواه این مدعا سفر همه ساله میلیون ها گردشگر به این استان است ولی در شرایط خاص کنونی برای حفظ سلامت و آرامش جامعه صلاح در خانه ماندن است و قطعا با تهدید نمایندگان سلامت و آرامش جامعه بدون مماشات برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.

نماینده میراث فرهنگی جزیره خارگ گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی کمپ گردشگری و تور مسافرتی در جزیره خارکو ممنوع است.

علی جوکار اضافه نمود: برهمین اساس روز گذشته با گزارش های مردمی متوجه برپایی یک کمپ گردشگری در جزیره خارکو نزدیک به جزیره خارگ شدیم و با اقدامات انجام شده و همکاری دستگاه های قضایی و انتظامی نسبت به جمع آوری آن اقدام شد.

وی ادامه داد: جزیره خارکو یکی از جزایر خالی از سکنه و نزدیک به جزیره خارگ است و شرایط مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه گردشگری را دارد ولی در شرایط و موقعیت استراتژیکی کنونی

وممنوعیت برپایی این نوع کمپ ها در جزیره بدون هماهنگی دستگاه های ذیربط ، نسبت به جمع آوری آن اقدام شد.

جوکار تاکید نمود: از هموطنان خواهش می کنیم برای سفر به جزیره خارکو برنامه ریزی ننمایند.

نماینده میراث فرهنگی جزیره خارگ گفت: مردم این جزیره نسبت به پذیرش نکردن مهمان در ایام نوروز و اسکان آنان در هتل، بومگردی ها و مهمانسراها اقدام ننمایند.

وی ادامه داد: زیرساخت های بهداشتی در این جزیره در حدی نیست که بتوانیم ویروس کرونا را کنترل کنیم و بهترین حالت برای پیشگیری از شیوع این ویروس خطرناک در جزیره خارگ در خانه ماندن و مسافرت نکردن و همچنین کمتر شدن دید و بازدیدها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

جوکار گفت:با توجه به موقعیت این جزیره و مهاجر پذیر بودن آن بیشتر ساکنان این جزیره از قشر کارگر و کارمند هستند و بعضی مسافران به اجبار باید به این جزیره مسافرت نمایند و ما نیز تدابیری برای جلوگیری از شیوع این ویروس در جزیره با همکاری مراکز بهداشتی و درمانی انجام می دهیم ، اما باز هم از مردم درخواست داریم برای کارهای غیر ضروری به این جزیره سفر ننمایند و برای زدن کمپ در جزیره خارکو نیز اقدامی صورت نپذیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2240

به "خبرنگاران 19باب خانه مبله غیرمجاز در استان بوشهر پلمپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 19باب خانه مبله غیرمجاز در استان بوشهر پلمپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید