دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه باید یک دانشگاه مسئله محور باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد

دکتر فرزاد دنیا بین در جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد که 27 دی ماه صورت گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی لرستان را دانشگاهی همدل، همراه، با صفا و صمیمیت مطرح نمود و اضافه نمود: جرات برای انجام کارهای عظیم را باید از این دانشگاه یاد گرفت.

وی اظهار کرد: در واحد بروجرد کارهای ارزشمند و عظیمی اجرا شده است که باید برای دیگر واحدها به عنوان الگو مطرح گردد، داشتن این امکانات و قابلیتها باعث خوشحالی من شد و این سفر را برایم شیرین کرد.

دنیا بین کسب درآمد غیرشهریه ای را از اهداف و هدف گذاری های دانشگاه برشمرد و توضیح داد: واحدهای دانشگاهی باید با نیل به این هدف در برطرف مشکل معیشتی کارکنان و اساتید دانشگاه گام بردارند و واحدهای کوشا در این راستا باید تشویق شوند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به انتقاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان از فرایند کند پاسخ دهی به مکاتبات اداری، خواهان کاهش بورکراسی اداری در سازمان مرکزی دانشگاه شد و اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد و بتواند مسائل جامعه را حل نموده و در مردم رضایت ایجاد کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 7791

به "دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه آزاد اسلامی باید یک دانشگاه مسئله محور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید