دلیل رد پیشنهاد بارسلونا از زبان ژاوی

به گزارش گیگابلاگ، مرد اول کادر فنی السد قطر دلیل رد کردن پیشنهاد سرمربیگری بارسلونا را فاش کرد.

دلیل رد پیشنهاد بارسلونا از زبان ژاوی

با تور اسپانیا بهار از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش خبرنگاران، ژاوی هرناندس که اخیراً پیشنهادی جدی از باشگاه بارسلونا برای قبول سرمربیگری آبی واناری ها و جانشینی ارنستو والورده داشت، در تازه ترین اظهارنظرش گفت: بله، من پیشنهادی از بارسلونا وقتی که اسکار گرائو و اریک آبیدال به قطر آمدند، دریافت کردم اما آن را نپذیرفتم و دلیلش هم این بود که زود بود سرمربی بارسلونا شوم اما شک نکنید که رویای من سرمربیگری بارسلونا در آینده است.

اسکار گرائو، مدیر اجرایی باشگاه بارسلونا به همراه اریک آبیدال، مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسا آدینه هفته گذشته درست یک روز پس از شکست 3 بر 2 این تیم مقابل اتلتیکومادرید در دیدار نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا و ناکامی در رسیدن به دیدار فینال، در دوحه با ژاوی هرناندس دیدار داشتند و احتمال حضور او روی نیمکت آبی واناری ها در آینده ای نزدیک را جویا شدند اما در نهایت پاسخ منفی دریافت کردند. ژاوی همچنین اطلاع داد؛ پیش از دریافت تصمیم نهایی، سه بار با گرائو و آبیدال دیدار نموده بود و این بدین معناست که او حداقل تا سرانجام قرارداد فعلی اش با السد که تا سرانجام ماه ژوئن 2020 اعتبار دارد، در این تیم قطری خواهد ماند.

اسطوره باشگاه بارسلونا که بین سال های 1991 تا 2015 (با احتساب دوره حضورش در تیم های آموزشگاه بارسلونا) عضو این تیم بود، همچنین در مورد سرمربی جدید آبی واناری ها گفت: من عاشق شیوه کاری کیکه ستیِن هستم و امیدوارم او با بارسلونا به موفقیت برسد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1887

به "دلیل رد پیشنهاد بارسلونا از زبان ژاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیل رد پیشنهاد بارسلونا از زبان ژاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید