روش های پرداخت نذورات در عید قربان به وسیله کمیته امداد اعلام شد

به گزارش گیگابلاگ، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور از اجرای طرح قربانگاه برای یاری به خانواده های نیازمند در عید قربان اطلاع داد و گفت: مردم خیر و نیکوکار می توانند با اهدای قربانی یا پرداخت نقدی یاری ها، در این طرح مشارکت نمایند.

روش های پرداخت نذورات در عید قربان به وسیله کمیته امداد اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا عسگریان با بیان اینکه طرح قربانگاه برای دومین سال پیاپی توسط کمیته امداد در عید سعید قربان برگزار می گردد، اظهار کرد: این طرح با هدف یاری به معیشت نیازمندان به وسیله اهدای گوشت قربانی و همچنین پرداخت یاری های نقدی و نذورات به اجرا در می آید.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، مکان هایی در سطح شهر ها برای راه اندازی قربانگاه پیش بینی شده است، ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمام پروتکل های بهداشتی در راه اندازی مراکز قربانگاه در نظر گرفته شده و شهروندان می توانند برای ادای نذر خود به این مراکز مراجعه و گوشت قربانی خود را با هماهنگی کمیته امداد به افراد نیازمند اهدا نمایند.

عسگریان به روش های مشارکت مردم در طرح قربانگاه پرداخت و گفت: علاوه بر پیش بینی کد دستوری #8877*، امکان پرداخت نذورات به وسیله سایت کمیته امداد (بخش یاری های نقدی-نذر قربانی) به آدرس emdad.ir و شماره کارت 6037997900001364 فراهم شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد با تأکید بر اینکه تمام مراحل ذبح تا توزیع گوشت قربانی با رعایت کامل ضوابط بهداشتی انجام می گردد، اظهار داشت: در اجرای طرح قربانگاه، کمیته امداد نیز به نسبت هر میزان قربانی اهدا شده توسط مردم، به این طرح اختصاص داده و به نیازمندان پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5025

به "روش های پرداخت نذورات در عید قربان به وسیله کمیته امداد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش های پرداخت نذورات در عید قربان به وسیله کمیته امداد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید