رویترز: اتحادیه اروپا فردا علیه ایران تحریم اعمال می نماید

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران، رویترز به نقل از سه دیپلمات اروپایی مدعی شد که اتحادیه اروپا توافق نموده که روز چهارشنبه چند مقام ایرانی را به اتهام نقض حقوق بشر، تحت تحریم قرار دهد.

رویترز: اتحادیه اروپا فردا علیه ایران تحریم اعمال می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا 5 روزه از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

آنطور که ادعا می گردد اتحادیه اروپا متقاعد شده است که این افراد را مشمول ممنوعیت سفر و انسداد دارایی ها قرار دهد.

جزئیات بیشتری در این باره منتشر نشده و اتحادیه اروپا نیز واکنشی به این خبر نداده است.

اتحادیه اروپا هم مانند آمریکا از سال 2011، بیش از 80 ایرانی را مشمول تحریم های حقوق بشری قرار داده است که آوریل هر سال این تحریم ها تمدید می گردد.

این در حالی است که طی ماه میلادی جاری، اتحادیه اروپا 11 مقام از کشورهای چین، کره شمالی، لیبی و روسیه را هم تحریم نموده است.

یکی از دیپلمات های طرف صحبت با رویترز، در پاسخ به سوالی در این باره که چرا در مقطع فعلی این اقدامات اتخاذ می گردد، مدعی شد که اتحادیه اروپا به دنبال اتخاذ مواضع سختگیرانه تری برای حمایت از حقوق بشر است!

این در حالی است که از زمان روی کار آمدن دولت دموکرات واشنگتن که از ادعاهای حقوق بشری به عنوان ابزاری برای اعمال فشار علیه دیگر کشورها استفاده می نماید؛ اتحادیه اروپا هم با شعار احیای روابط فراآتلانتیکی، به دنباله روی کورکورانه از آمریکا روی آورده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8624

به "رویترز: اتحادیه اروپا فردا علیه ایران تحریم اعمال می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویترز: اتحادیه اروپا فردا علیه ایران تحریم اعمال می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید