زمانی: ناکامی استقلال نتیجه آشی است که وزارت ورزش برای مدیریت استقلال پخت، به عملکرد فتحی نمره 12 می دهم

به گزارش گیگابلاگ، حسن زمانی، عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال از عملکرد امیرحسین فتحی در استقلال انتقاد کرد.

زمانی: ناکامی استقلال نتیجه آشی است که وزارت ورزش برای مدیریت استقلال پخت، به عملکرد فتحی نمره 12 می دهم

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده شهر خودرو در هفته بیست وهفتم لیگ برتر و خارج شدن این تیم از کورس قهرمانی گفت: آشی که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای مدیریت استقلال پخته شد، بهتر از این جواب نمی داد. در متن استعفایم از هیئت مدیره استقلال این مسائل را عنوان و پیش بینی نموده بودم. متأسفانه تمام پیش بینی ما درست از آب در آمد.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی باشگاه استقلال مدیریتی است، توضیح داد: جای تأسف دارد با باشگاه بزرگ استقلال که 30 میلیون طرفدار دارد، این گونه رفتار می گردد. من به دلیل اعتراض به دخالت ها در باشگاه استعفا کردم و مجبور به جدایی از تیم محبوبم شدم، اما سعی می کنم به وسیله عواملی که می شناسیم و می توانند تأثیرگذار باشند، به استقلال یاری کنیم تا ضعف های مدیریتی جبران گردد. استقلال باید از این وضعیت خارج گردد.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه چه نمره ای به عملکرد امیرحسین فتحی می دهد، گفت: از 20 به فتحی نمره 12 می دهم. حاشیه هایی که قابل جمع شدن بود را، آنقدر اجازه دادند ادامه پیدا کند تا کار به اینجا کشیده گردد. تیمی که قهرمانی در دستش بود را، به جایی بردیم که دریافت سهمیه نیز برایش سخت شده است. این دوستان باید جواب طرفداران دلسوز استقلال را بدهند.

زمانی در سرانجام گفت وگو با خبرنگاران گفت: دو ماه از 6 ماهی که قرار بود استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند، گذشته و هیچ حرکتی نمی بینیم. با توجه به اینکه باشگاه می تواند با واگذاری به بخش خصوصی نفس تازه ای بگیرد، امیدوارم در 4 ماه باقیمانده که مجلس مصوبه نموده، واگذاری باشگاه به طرفداران و پیشکسوتان و همینطور بخش غیردولتی اجرایی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 35

به "زمانی: ناکامی استقلال نتیجه آشی است که وزارت ورزش برای مدیریت استقلال پخت، به عملکرد فتحی نمره 12 می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی: ناکامی استقلال نتیجه آشی است که وزارت ورزش برای مدیریت استقلال پخت، به عملکرد فتحی نمره 12 می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید