سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت مالی در کشور فراهم است

به گزارش گیگابلاگ، رئیس پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا، گفت: شرایط نگاه علمی به امنیت مالی در کشور فراهم است تا باعث رونق فراوری گردد.

سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت مالی در کشور فراهم است

جهت دریافت مشاوره خدمات نمونه کاتالوگ تبلیغاتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، سردار محمد قصری، روز دوشنبه در جلسه تشریح اهداف اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق فراوری، اظهار کرد: این همایش یک نقطه آغازی برای اقدامات چند سال آینده است و داریم اعلام می کنیم که شرایط نگاه علمی به امنیت مالی فراهم است تا باعث رونق فراوری گردد.

وی گفت: امیدواریم در چند سال آینده یک رابطه بین علم و امنیت داشته باشیم و این افق یک افق بلند مدت است، اما خب باید یک الزامات برای این افق اندیشیده گردد تا منجر به قوانین و تصریح قوانین گردد.

قصری ادامه داد: منظور ما از امنیت اطمینان دادن به سرمایه گذار است.

وی اعلام نمود: همایش فردا یک همایش مقاله پایه نیست و البته یک اعلام برنامه برای تشویق افراد برای حضور در این حوزه بوده است.

دبیر علمی اولین همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق فراوری گفت: در این همایش از خبرگان علمی، خبرگان مالی و خبرگان انتظامی دعوت به عمل آمده است.

وی ادامه داد: از شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف علمی و مالی برای حضور در این برنامه دعوت شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2042

به "سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت مالی در کشور فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار قصری: شرایط نگاه علمی به امنیت مالی در کشور فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید