سرمایه گذاری 610میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث دهکده گردشگری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش گیگابلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: بخش خصوصی برای احداث و راه اندازی یک دهکده گردشگری در این استان 610 میلیارد ریال سرمایه گذاری می کند.

سرمایه گذاری 610میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث دهکده گردشگری در چهارمحال و بختیاری

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، مهرداد جوادی روز یکشنبه 18 آبان ماه 1399 با اعلام این خبر تأکید کرد: این میزان سرمایه گذاری برای احداث دهکده گردشگری در مجاورت تالاب بین المللی چغاخور شهرستان بروجن انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: از این مبلغ تا به امروز 400 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی هزینه شده و این طرح به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی رسیده است.

جوادی شرح داد: برای اجرای این طرح 270 میلیارد ریال تسهیلات بانکی مصوب شده که تا به امروز 190 میلیارد ریال آن جذب شده است.

او یادآور شد: با بهره برداری از این طرح با 12 هزار و 550 مترمربع زیربنا، 450 تخت در قالب 106 سوییت و یک هتل آپارتمان سه ستاره به ظرفیت اقامتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرده خواهد شد.

جوادی اضافه کرد: با بهره برداری از این دهکده گردشگری در چغاخور چهارمحال و بختیاری زمینه اشتغال مستقیم 40 نفر فراهم می شود.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6654

به "سرمایه گذاری 610میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث دهکده گردشگری در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 610میلیارد ریالی بخش خصوصی برای احداث دهکده گردشگری در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید