طوفان نیسارگا 1865 خانه را در هند از بین برد

به گزارش گیگابلاگ، طوفان عظیم نیسارگا که از روز گذشته وارد هند شده است به بیش از 7442 خانه آسیب وارد نموده و 1865 خانه کوچک را نیز نابود کرد.

طوفان نیسارگا 1865 خانه را در هند از بین برد

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ایندیا تودی، طوفان نیسارگا روز گذشته از سمت سواحل غربی وارد هند شده و خسارت های فراوانی را به سازه های ضعیف وارد کرد.

گزارش ها حاکی است که این طوفان که سرعتی بین 120 تا 140 کیلومتر در ساعت داشت باعث شد 1865 خانه کاهگلی و کوچک که سازه های آنها ضعیف بودند تخریب گردد.

علاوه بر این 5577 خانه نیز بر اثر این طوفان خسارت دیدند و تیم های امدادی مختلفی به ایالت مهارشترا اعزام شده اند.

تا به امروز ارزیابی کاملی از خسارت های وارد شده به شهر بمبئی و مناطقی که در جهت طوفان بودند انجام نشده ولی وزارت بهداشت هند مرگ 4 نفر را بر اثر این طوفان تائید نموده است.

علاوه بر این حداقل 8 هند بر اثر این طوفان زخمی شده و به بیمارستان منتقل شده اند و امداد هوایی در جهتهایی که به دلیل طوفان مسدود شده نیز در حال اجرا است.

همچنین این طوفان منجر به قطع برق منطقه وسیعی در ایالت مهاراشترا شده و سازمان هواشناسی هند نسبت به ادامه بارش های شدید و وقوع سیل نیز به مردم هشدار داده است.

از سوی دیگر دولت با خالی کردن مناطق ساحلی کوشش دارد میزان خسارت های ناشی از طوفان را کاهش دهد.

این در حالی است که ایالت مهاراشترا یکی از بحرانی ترین مناطق در خصوص شیوع بیماری کرونا است و مدت ها تنها ایالتی بود که در نقشه را با رنگ قرمز نشان داده می شد.

طی 2 هفته اخیر سواحل شرقی هند نیز با طوفان آمفان دست و پنجه نرم کردند که طی آن حداقل 90 هندی جان خود را از دست دادند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3917

به "طوفان نیسارگا 1865 خانه را در هند از بین برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان نیسارگا 1865 خانه را در هند از بین برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید