لیموزین های فیدل کاسترو، جاذبه گردشگری جدید کوبا

به گزارش گیگابلاگ، فیدل کاسترو یکی از قدیمی ترین انقلابیون دنیا است که سال ها در کوبا رهبری کشورش را بر عهده داشته است. قیافه و رفتار و نوع پوشش فیدل کاسترو و سخنرانی های آتشین اش همیشه مورد توجه دنیایان قرار می گرفت. اما این رو زها لیموزین های قدیمی که یادگار دوران انقلابی گری کاستور است تبدیل به یک جاذبه گردشگری شده است. این روز ها لیموزین های قدیمی فیدل کاسترو به جاذبه های جدید گردشگری کوبا تبدیل شده اند.

لیموزین های فیدل کاسترو، جاذبه گردشگری جدید کوبا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

از این لیموزین های سیاه رنگ دولتی که بسیار قدیمی و ساخت شوروی سابق هستند به تازگی به عنوان تاکسی در شهر هاوانا استفاده می گردد که بیشتر سرنشینان آن گردشگران هستند.

در حال حاضر 14 لیموزین به عنوان تاکسی در هاوانا فعالیت می نمایند که ساخت دهه های 60 و 70 میلادی بوده و گفته می گردد که ازآنها برای جابجایی کاسترو و رهبران کشورهای میهمان استفاده می شده است، البته در کوبا همچنان خودروهای آمریکایی با حدود نیم قرن قدمت نیز که مصرف بنزین بالایی دارند فعال هستند که به جابجایی گردشگران مشغولند.

در سال های صنعت گردشگری کوبا رشد فزاینده ای را شاهد بوده است. همین امر موجب سرازیر شدن گردشگران از سراسر دنیا به این کشور شده است. کارشناسان دلیل اصلی این امر را پایین بودن هزینه گذراندن تعطیلات در کوبا در مقایسه با دیگر کشورها، به ویژه آمریکا می دانند. کوبا در سال های آینده به یکی از 20 مقصد برتر گردشگری دنیا تبدیل کند.

صنعت گردشگری از سال 1991 میلادی و از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق، به اصلی ترین منبع درآمد این کشور تبدیل شده است.

نویسنده : فواد شمس

منبع: لست سکند
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1646

به "لیموزین های فیدل کاسترو، جاذبه گردشگری جدید کوبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیموزین های فیدل کاسترو، جاذبه گردشگری جدید کوبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید