لیگ اروپا، رجحان شاگردان مورینیو و نمایندگان ایتالیا

به گزارش گیگابلاگ، شاگردان ژوزه مورینیو در تیم تاتنهام و تیم های رُم و ناپولی، هفته سوم لیگ اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

لیگ اروپا، رجحان شاگردان مورینیو و نمایندگان ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، هفته سوم مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 21:25 امشب (پنجشنبه) با 12 ملاقات همزمان شروع شد.

در یکی از مهم ترین بازی ها، رُم در گروه A با نتیجه 5 بر صفر مقابل کلوژ رومانی پیروز شد. هنریک مخیتاریان در دقیقه 2، راجر ایبانز در دقیقه 23، بورخا مایورال در دقایق 34 و 83 و پدرو رودریگس در دقیقه 89 برای جالوروسی گلزنی کردند تا شاگردان پائولو فونسکا با 7 امتیاز، به صدر جدول این گروه صعود نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در گروه F تیم ناپولی با نتیجه 2 بر یک در خانه ریه کا کرواسی به رجحان رسید. روبر موریچ در دقیقه 13 تیم میزبان را پیش انداخت، اما دیگو دمه در دقیقه 43 بازی را به تساوی کشاند. فیلیپ براوت مدافع ریه کا در دقیقه 62 به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا شاگردان جنارو گتوسو با قطعی کردن پیروزی خود، به رتبه دوم جدول گروه برسد.

در گروه J تاتنهام با نتیجه 3 بر یک از سد لودوگورتس بلغارستان گذشت و به رده دوم جدول این گروه صعود کرد. هری کین در دقیقه 13، لوکاس مورا در دقیقه 33 و جیووانی لوسلسو در دقیقه 62 برای شاگردان ژوزه مورینیو گلزنی کردند و کلاودیو کسرو در دقیقه 50، تنها گل تیم بلغاری را به ثمر رساند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سایر ملاقاتهای این هفته از ساعت 23:30 برگزار می شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6050

به "لیگ اروپا، رجحان شاگردان مورینیو و نمایندگان ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ اروپا، رجحان شاگردان مورینیو و نمایندگان ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید