محاصره القاعده در مأرب، حرکت یمنی ها به سمت گذرگاه مرزی عربستان

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المیادین، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در حال پیشروی به سمت گذرگاه شرقی شهر مأرب و گذرگاه الودیعه واقع در مرزهای مشترک با عربستان سعودی هستند.

محاصره القاعده در مأرب، حرکت یمنی ها به سمت گذرگاه مرزی عربستان

بر اساس این گزارش ، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پیروز شده اند روستای رغوان را تحت محاصره خود درآورده و به سمت مناطق العلم الابیض و النضود واقع در شمال شرق مأرب حرکت نمایند.

آنها گروه های مسلح و عناصر تشکیلات تروریستی القاعده در جبهه العلم را نیز تحت محاصره خود درآورده اند.

روز گذشته نیز محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از تداوم پیشروی این نیروها در جبهه مأرب اطلاع داد و گفت: پیشروی نیروهای مسلح یمن در مأرب ادامه دارد.

وی اضافه نمود: اگر کشورهای متجاوز با توقف جنگ در تمام جبهه ها موافقت نمایند ما هم نبردها را متوقف خواهیم کرد. فرماندهان ائتلاف متجاوز در مأرب حضور دارند. ما نسبت به پیروزی در جنگ اطمینان داریم. کشورهای متجاوز خواهان توقف جنگ تنها در جبهه هایی هستند که در آنها شکست می خورند نه تمام جبهه ها.

همچنین، با نزدیک شدن نیروهای انصارالله یمن به شهر مأرب، ائتلاف متجاوز سعودی استحکامات دفاعی خود در این شهر مرکزی را دوبرابر نموده و نیروها و تجهیزات نظامی را از سایر مناطق یمن به سوی این شهر گسیل نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8199

به "محاصره القاعده در مأرب، حرکت یمنی ها به سمت گذرگاه مرزی عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاصره القاعده در مأرب، حرکت یمنی ها به سمت گذرگاه مرزی عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید