مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می شوند

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می شوند.

مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می شوند

محمدحسین کفراشی امروز(23 شهریور) در حاشیه نشست شورای معاونین، مدیران و رئوسای نواحی، شهرستانها و منطقه ها آموزش و پرورش استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته مدارس اول مهر به صورت غیرحضوری و در فضای شاد بازگشایی خواهند شد و تنها مدارس روستایی و عشایری که تعداد محدودی دانش آموز دارند، همانند سال گذشته با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری بازگشایی می شوند.

کفراشی ادامه داد: بازگشایی حضوری مدارس الزاماتی دارد که یکی از آنها واکسیناسیون معلم ها است که در حال اجرا است، لذا در صورت واکسیناسیون معلم ها مدارس کم کم به سمت حضوری شدن سوق داده می شوند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در ادامه اشاره ای هم فعال بودن سامانه شکایات اولیاء وزارت آموزش و پرورش داشت و گفت: بر اساس این سامانه تمامی شکایات اولیای دانش آموزان ظرف کمتر از 10 روز پاسخ داده می گردد.

کفراشی ادامه داد: عمده شکایات والدین پیرامون ثبت نام دانش آموزان در مدارس و مسائل مرتبط با آن است.

وی در ادامه اشاره ای هم به بازدید از مدارس استان کرمانشاه در آستانه اول مهر داشت و گفت: در بازدید که از مدارس استان به ویژه مدارس منطقه ها حاشیه ای انجام شد، آمادگی مدارس استان برای بازگشایی حضوری در حد قابل قبولی است.

کفراشی تاکید نمود: در حال آنالیز شرایط مدارس در آستانه سال تحصیلی نو هستیم و هرجا مسئله ای باشد سعی در برطرف آن داریم تا در صورت تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی مدارس به شکل حضوری، مسئله ای برای بازگشایی مدارس با رعایت شیوه نامه های بهداشتی نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10699

به "مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس اول مهر غیرحضوری بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید