مدرسه تابستانی حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی برگزار می گردد

به گزارش گیگابلاگ، دانشکدهٔ معماری و شهرسازی دانشگاه هنر، در راستای تفاهم نامهٔ همکاری منعقدشده با مدرسهٔ معماری کلرمون فران ENSACF، در شهریورماه سال جاری مدرسهٔ تابستانی برگزار می نماید.

مدرسه تابستانی حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از وزارت علوم، دانشکدهٔ معماری و شهرسازی دانشگاه هنر در راستای تفاهم نامهٔ همکاری منعقدشده با مدرسهٔ معماری کلرمون فران ENSACF، در شهریورماه امسال مدرسهٔ تابستانی برگزار می نماید.

براساس این گزارش، در ادامهٔ برگزاری دو کارگاه بین المللی مشترک بین کشورهای فرانسه، اسپانیا و ارمنستان در سال 2019 با موضوع میراث معماری نظامی در شهر های کلرمون فران و ایروان، مدرسه معماری کلرمون فران ENSACF به عنوان سومین کارگاه بین المللی مشترک ایران و فرانسه، در تهران محل پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار می گردد.

محور موضوعی مدرسهٔ تابستانی، حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی است که با بستر تاریخی دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی (میدان مشق سابق) پیوند دارد، در این مدرسه که با حضور اعضای هیئت علمی دانشکدهٔ معماری و شهرسازی، دانشکدهٔ حفاظت و مرمت دانشگاه هنر و همچنین استادان مدرسهٔ معماری کلرمون فران راهنمایی می گردد، فعالیت هایی از قبیل برگزاری اسکیس های طراحی در تیم های مشترک دانشجویان ایرانی و فرانسوی، نشست و سخنرانی ها، بازدید و رویدادهای جانبی پیش بینی شده است.

کمیتهٔ برگزاری مدرسه، از متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و سال پایانی مقطع کارشناسی در رشته های معماری، طراحی شهری و مرمت و احیای بافت و بناهای تاریخی دعوت می نماید مدارک خود (شامل رزومه و پورتفلیو در دو صفحهٔ آ4 و تسلط به یکی از زبان های انگلیسی و فرانسوی) را به نشانی [email protected] حداکثر تا 8 تیرماه امسال ارسال نمایند. از میان متقاضیان، افراد واجد شرایط توسط این کمیته انتخاب می شوند و با شرایط اعلام شده مورد ثبت نام قرار می گیرند.

زمانی برگزاری مدرسه تابستانی حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی، 9 تا 14 شهریورماه سال 1398 است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 85

به "مدرسه تابستانی حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه تابستانی حیات نوین میدان مشق: میراث معماری نظامی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید