همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می نماید

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، نوسازی شبکه تلفن همراه استان پهناور سیستان و بلوچستان در قالب پروژه ایمن سازی و بهسازی کشوری از دو هفته گذشته با هدف افزایش پوشش با کیفیت شبکه، کاهش قطعی سایت ها و افزایش کیفیت و ارتقا پایداری شبکه، شروع شده و تا خاتمه خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می نماید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

علاوه بر نوسازی 200 سایت در 76 شهر و روستای استان سیستان و بلوچستان، نصب سیستم تغذیه نیروی 6 هاب سایت و ایمن سازی 10 سایت پراهمیت این استان با وجود بعضی مسائل، توسط تیم های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت (ناک) نوید آینده ای روشن برای این استان دارد.

همچنین تقویت و پشتیبانی زیرساخت شبکه و جلوگیری از معارضات اجتماعی، ترمیم تجهیزات و بدنه سایت های شبکه همراه اول، جلوگیری از آسیب پذیری سایت های استان سیستان و بلوچستان در مقابل تغییرات آب و هوایی و در نهایت حفظ و استمرار پایداری شبکه از دیگر اهداف و مزیت های اجرای این پروژه با صرف کمترین اعتبار و مدیریت هزینه ها در روزهای سخت کرونایی محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8572

به "همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همراه اول شبکه تلفن همراه سیستان و بلوچستان را نوسازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید