وکیلی: کلمبیا ما را غافلگیر کرد، جدول گروه پیچیده است

به گزارش گیگابلاگ، سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: مصاف با کلمبیا اصلاً راحت نبود و آن ها در آستانه بردن ست دوم هم بودند.

وکیلی: کلمبیا ما را غافلگیر کرد، جدول گروه پیچیده است

به گزارش خبرنگاران، محمد وکیلی در گفت وگو با سایت فدراسیون والیبال، درباره پیروزی سه بر یک تیم نوجوانان ایران برابر کلمبیا در مسابقات قهرمانی زیر 19 سال دنیا گفت: بازی در ست اول خیلی سنگین بود. کلمبیا توانست ما را غافلگیر کند ولی در ست دوم و از اواسط این ست توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم. ما کوشش کردیم در اواسط کار شبیه تیم کلمبیا بازی کنیم و در ادامه بازیکنان اصلی تیم حریف که پاس ها برای آن ها ارسال می شد را شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: ما تاکتیک سرویس هایمان را تغییر دادیم و تیم حریف را در دریافت دچار مشکل کردیم. مصاف با کلمبیا اصلاً راحت نبود و آن ها در آستانه بردن ست دوم هم بودند. همین مسئله فشار روانی زیادی روی تیم ما آورد ولی توانستیم در ادامه فاصله را بیشتر کنیم.

وکیلی اضافه نمود: تیم کلمبیا، تیم قابل احترامی است ولی ما احتیاج داشتیم تا این بازی را ببریم. این پیروزی می تواند به ما یاری کند تا فردا مقابل ایتالیا بازی کنیم. باید ببینیم امروز چک و بلغارستان چه عملکردی خواهند داشت. جدول گروه ما پیچیده است. همه تیم ها درحال شناسایی رقبای خود در پلی آف هستند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. باید طوری کار کنیم که در پلی آف پیروز باشیم. امیدوارم با پیروزی برابر ایتالیا، حریف خوبی در پلی آف با ما دیدار کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 148

به "وکیلی: کلمبیا ما را غافلگیر کرد، جدول گروه پیچیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: کلمبیا ما را غافلگیر کرد، جدول گروه پیچیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید