پرواز بالگرد هلال احمر برای بازسازی پناهگاه پرآو

به گزارش گیگابلاگ، رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت : بالگرد هلال احمر برای انتقال تجهیزات به منظور بازسازی پناهگاه پرآو دو سورتی پرواز خواهد داشت.

پرواز بالگرد هلال احمر برای بازسازی پناهگاه پرآو

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش ؛ ثریا شهبازی رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه گفت : از چندی پیش باتوجه به فرسودگی پناهگاه پرآو پیگیری های زیادی را برای بازسازی و تجهیز آن شروع کردیم.

او گفت : باتوجه صعب العبور بودن منطقه پناهگاه پرآو انتقال تجهیزات برای بازسازی آن بصورت عادی امکانپذیر نبود، لذا پیگیر شدیم تا تجهیزات به وسیله بالگرد هلال احمر انتقال یابد.

رئیس هیات کوهنوردی استان کرمانشاه اضافه کرد: در این راستا با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان رایزنی هایی را با مدیرکل مدیریت بحران استانداری و رئیس جمعیت هلال احمر استان داشتیم و خواهان یاری آن ها برای بازسازی پناهگاه پرآو شدیم.

او اضافه کرد: از سوی دیگر در جلساتی که با سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه داشتیم، علاوه برحمایت همه جانبه و پیگیری در مورد بالگرد هلال احمر و کسب موافقت ضمنی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور، بخش مورد توجهی از اقلام و وسایل مورد احتیاج برای بازسازی و تجهیز پناهگاه نیز از سوی ایشان در اختیار هیات کوهنوردی استان نهاده شد.

شهبازی گفت: در نهایت مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه دیروز (8 مهر) در حاشیه سفر مدیرعامل جمعیت هلال احمر کشور به استان موضوع را با او و استاندارکرمانشاه مطرح کردند و خوشبختانه توانستند موافقت آن ها را برای به پرواز درآوردن بالگرد هلال احمر به منظور انتقال تجهیزات برای بازسازی پناهگاه پرآو بگیرند.

او ادامه داد: طبق موافقتی که انجام شد، بالگرد هلال احمر به منظور انتقال تجهیزات برای بازسازی پناهگاه پرآو دو سورتی پرواز خواهد داشت.

رئیس هیات کوهنوردی استان بااشاره به اهمیت پناهگاه پرآو در استان، گفت: هرساله کوهنوردان بسیاری از استان و سایر مناطق کشور برای صعود به قله پرآو می فرایند و از سوی دیگر کوه پراو با داشتن غار هایی عمیق و ژرف میزبان غارنوردان داخلی و خارجی است.

او ضمن تشکر از دستور و موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، از استاندار کرمانشاه، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانده قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه، رئیس جمعیت هلال احمر استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای پیگیری جهت بازسازی پناهگاه پرآو قدردانی و ابراز امیدواری کرد، پس از بازسازی و تجهیز پناهگاه پرآو گزارش کامل آن و نیز جزییات همکاری های بعمل آمده از سوی کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی به اطلاع عموم برسد .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5297

به "پرواز بالگرد هلال احمر برای بازسازی پناهگاه پرآو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز بالگرد هلال احمر برای بازسازی پناهگاه پرآو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید