پیغام کرونایی سوارس: در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

به گزارش گیگابلاگ، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا از مردم خواست تا با پیروی از توصیه های مقامات پزشکی به مهار شیوع ویروس کرونا یاری نمایند.

پیغام کرونایی سوارس: در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید

جهت دریافت خدمات نقاشی کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه ای تیم فوتبال بارسلونا با انتشار ویدئویی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مردم خواست تا با پیروی از توصیه های مقامات پزشکی به مهار شیوع ویروس کرونا (کووید 19) یاری نمایند. تا به امروز در حدود 194 هزار نفر در سراسر جهام به این ویروس مبتلا شده اند که از این بین 7800 نفر جان خود را از دست داده اند. چند کشور به حالت قرنطینه درآمده اند و تمامی مکان های عمومی و اداری بسته شده اند، این در حالی است که بیشتر مسابقات ورزشی از جمله بازی های فوتبال به حالت تعلیق در آمده است.

سوارس 33 ساله در پیغام تصویری اش گفت: سلام به همه، می خواهم از خانه ام در بارسلونا شما را در آغوش بگیرم و برای تمامی کسانی که در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند، ویروسی که همه ما را نگران نموده است، انرژی و قدرت بفرستم. باید بدانیم که این به ما بستگی دارد که این اوضاع بهبود یابد، اینکه مراقب خودمان، همسایه مان و کل جمعیت باشیم. هزاران نفر به این ویروس مبتلا شده اند که دنیا را نگران نموده است.

در ادامه پیغام این مهاجم اروگوئه ای آمده است: کشورهای زیادی هستند که تحت تأثیر این شرایط قرار گرفته اند، در اورگوئه هم موارد مبتلا به ویروس کرونا وجود دارد. لازم است به چیزهایی که مسئولان مربوطه به شما می گویند، توجه کنید. بهداشت باید رعایت گردد و این خیلی مهم است. اگر همه با هم باشیم، می توانیم با این ویروس بجنگیم، می توانیم به لذت بردن از زندگی، در کنار خانواده و دوستان مان بودن ادامه دهیم. همه شما را در آغوش می کشم و نباید فراموش کنید که در خانه بمانید.

لوئیس سوارس که در اواخر دی ماه زانوی راست خود را به تیغ جراحان سپرد تا صدمه وارده به مینیسک خارجی زانویش رفع گردد، در همان زمان از سوی باشگاه بارسلونا اعلام شد که این مهاجم اروگوئه ای در حدود چهار ماه به دور از میادین خواهد بود.

این مهاجم اروگوئه ای این فصل در آمادگی بالایی به سر می برد و پیش از خانه نشینی اش در 23 بازی، آمار 14 گل زده و 11 پاس گل را به نام خود ثبت نموده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2278

به "پیغام کرونایی سوارس: در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام کرونایی سوارس: در خانه بمانید و بهداشت را رعایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید