کاظم جلالی: جامعه جهانی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران پایان دهد

به گزارش گیگابلاگ، سفیر ایران در مسکو با بیان اینکه تحریم ها منابع مالی و توان ایران برای مقابله با کرونا را محدود کرده، از جامعه جهانی خواست که به تحریم های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا انتها دهد.

کاظم جلالی: جامعه جهانی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران پایان دهد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در اظهاراتی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان، اظهار داشت: شیوع کرونا زنگ خطر جهانی را به صدا در آورده است. این ویروس جهانی دیگر حد و مرز نمی شناسد و بی رحمانه به بشریت حمله ور شده است.

وی اضافه کرد: مبارزه با این بلای خانمان سوز اقدام مشترک بشریت را می طلبد. یا همه با هم شکست می خوریم یا با تدبیر جهانی کرونا را شکست می دهیم.

سفیر ایران اضافه کرد: در مذاکرات اخیرم با مقامات روس گفتم که جامعه جهانی باید به خود بیاید و به تحریم های بی شرمانه ، غیرقانونی و ظالمانه آمریکا که جنایت علیه بشریت است، پایان دهد.

جلالی مطرح نمود: تحریم ها، منابع مالی و توان ایران برای مقابله با کرونا را محدود کرده است.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز پنجشنبه 22 اسفند ماه در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل که رونوشت آن برای روسای سازمان های بین المللی و وزرای خارجه همه کشورها ارسال شد، بر ضرورت رفع تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران برای مقابله با کرونا تأکید کرد.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2933

به "کاظم جلالی: جامعه جهانی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران پایان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاظم جلالی: جامعه جهانی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران پایان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید