آمازون و مسئله ای که تبلیغاتش ایجاد کرد

به گزارش گیگابلاگ، برنامه های آمازون در راستای تبلیغات برای سریال جدید خود Mrs.Maisel به خوبی پیش نرفت.

آمازون و مسئله ای که تبلیغاتش ایجاد کرد

آخرین کمپین تبلیغاتی آمازون برای سریال Mrs.Maisel آن طور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفت. به گزارش پلیس سانتا مونیکا به دلیل کاهش قیمت بنزین 4 دلاری به 30 سنتی ترافیک شدید و هرج و مرج توسط مردم که به یکی از پمپ بنزین های این کمپین تبلیغاتی هجوم برده بودند ایجاد شده بود.

این کاهش قیمت تنها یکی از برنامه های این کمپانی برای تبلیغ سریال جدیدش به مناسبت نامزد شدن این سریال در 20 جایزه امی است که ماه دیگر برگزار خواهد شد. از جمله اقلام دیگری که قیمت هایشان به سال 1959 بازگشته اند می توان به اتاق های هتل، بلیط سینماها، کافه ها و بسیاری اقلام دیگر اشاره نمود که به یاد آن دوران ارزان شده اند.

theverge

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 140

به "آمازون و مسئله ای که تبلیغاتش ایجاد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمازون و مسئله ای که تبلیغاتش ایجاد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید