آموزش آنلاین و رایگان 10 رشته صنایع دستی در اهواز

به گزارش گیگابلاگ، سرپرست اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اهواز گفت: 10 رشته صنایعدستی در این شهرستان به صورت آنلاین و رایگان در حال آموزش است.

آموزش آنلاین و رایگان 10 رشته صنایع دستی در اهواز

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

بهگزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خوزستان، تبار قریب امروز چهارشنبه 15 مردادماه 99 با اعلام این خبر گفت: به منظور ترویج صنایعدستی و ایجاد زمینه اشتغال در این عرصه، دوره های آموزشی آنلاین و رایگان صنایعدستی ویژه علاقه مندان از تیرماه گذشته شروع شد که تا سرانجام مردادماه امسال ادامه خواهد داشت.

او توضیح داد: این دوره ها در 10 رشته سراجی سنتی، نقاشی روی چرم، معرق چوب، مینای سفال، چهل تکه دوزی، حصیربافی، گلیم بافی، کپوبافی، زیورآلات سنتی و احرامی بافی است.

سرپرست اداره میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اهواز اضافه نمود: هنرآموزان پس از طی این دوره ها می توانند کارت شناسایی صنعتگری از سوی اداره کل استان دریافت نمایند.

او اظهار داشت: همزمان آموزش های آنلاین ویژه فعالان صنعت گردشگری در بخش هایی مانند گردشگری روستایی و بوم گردی، راهنمایان تور، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر حوزه های تخصصی مرتبط نیز برگزار گردید که همچنان ادامه دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 5135

به "آموزش آنلاین و رایگان 10 رشته صنایع دستی در اهواز" امتیاز دهید

4 کاربر به "آموزش آنلاین و رایگان 10 رشته صنایع دستی در اهواز" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش آنلاین و رایگان 10 رشته صنایع دستی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید