ابزار مهم فناورانه ای که نباید تمیزکردنشان را فراموش کنید

به گزارش گیگابلاگ، اگر قصد دارید به ویروس کرونا مبتلا نشوید و سلامتتان را به خطر نیندازید، علاوه بر تمیز کردن گوشی و صفحه کلید رایانه باید به تمیز کردن چند وسیله دیگر هم اهمیت بدهید.

ابزار مهم فناورانه ای که نباید تمیزکردنشان را فراموش کنید

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، با همه گیر شدن بیماری کرونا در سراسر دنیا در هفته های اخیر بسیاری از مردم به شستشوی مرتب دست ها، پاک کردن گوشی ها و صفحه کلیدها و رعایت نکات مختلف بهداشتی روی آورده اند. اما به نظر می رسد باید در این زمینه به بعضی جزئیات دیگر نیز توجه گردد.

بعضی اقلام خاص فناورانه می توانند عامل انتقال ویروس کرونا باشند، زیرا این ویروس بر روی آنها برای مدت زمان قابل توجهی زنده می ماند و شاید تا روزها فعال باقی بماند.

یکی از این اقلام دستگیره های در است که می تواند عامل جدی انتقال ویروس کرونا باشد. در میان اقلام فناورانه تمیز کردن نمایشگرهای رایانه ها و لپ تاپ ها هم ضرورت دارد. البته بهتر است برای این کار از تمیزنماینده های غیرالکلی استفاده کرد تا پیکسل های نمایشگر آسیب نبینند.

بعضی کاربران به طور مستمر از بعضی لوازم جانبی رایانه ای استفاده می نمایند که آنها هم می توانند منشا انتقال کرونا باشند. بنابراین اگر به طور مستمر از چاپگر یا اسکنر یا دیگر لوازم جانبی رایانه ای استفاده می کنید، آنها را هم تمیز کنید.

کابل های شارژ لپ تاپ و گوشی هم می توانند عامل انتقال ویروس کرونا باشند و لازم است در صورت استفاده از آنها در محیط های آلوده برای ضدعفونی کردنشان اقدام کنیم.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3009

به "ابزار مهم فناورانه ای که نباید تمیزکردنشان را فراموش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار مهم فناورانه ای که نباید تمیزکردنشان را فراموش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید