اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای مقابله با کروناویروس در استان خبر داد.

اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

علی سلحشوری در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: بر اساس مصوبه و دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت که به همه سازمان ها، ادارات و دستگاه های مختلف اجرایی نیز ابلاغ شده تمامی مدیران، نهادها و سازمان ها موظفند نسبت به تامین اقلام پیشگیری از کرونا مورد نیاز اعم از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده اقدام کنند.

وی اظهارکرد: بر اساس مصوبه و دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان امور استخدامی و ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی امور و مکاتبات اداری در سطح ادارات و دستگاه های اجرایی باید به صورت الکترونیک و از طریق شبکه دولت بدون حضور فیزیکی انجام شود. و از پذیرش اسناد و مدارک بصورت حضوری خودداری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام نمود: همچنین برگزاری هرگونه جلسه و همایش و تجمعی در دستگاههای اجرایی ممنوع است و در صورت نیاز و ضرورت باید از طریق ویدئو کنفرانس و شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی شود.

سلحشوری شرح داد: کلیه ماموریت های دستگاه ها لغو و از اعزام کارکنان به سایر استانها خودداری شود.

وی ادامه داد: یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای مقابله با کروناویروس در استان تخیص یافت و مبادله موافقت نامه این اعتبارات نیز اجرا شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این میزان یک میلیارد تومان در اختیار مدیریت بحران استانداری قرار گرفت که براساس شرح وظایف توزیع خواهد شد و 200 میلیون تومان نیز به صورت نقدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جهت خرید تجهیزات و اقلام مقابله با کرونا قرار گرفته است.

سلحشوری با بیان اینکه این دستورالعمل ابلاغی نیز از هفته پیش و با تاکید حسین کلانتری به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است، تاکید کرد: بدون شک با ارزیابی ها، گزارش کار و راستی آزمایی که از کارکنان هر دستگاه اجرایی انجام می شود میزان کارکرد و انجام این دستورالعمل ابلاغی توسط دستگاه های مختلف احصا خواهد شد.

وی اظهارکرد: نحوه فعالیت و اجرای این دستورالعمل ابلاغی به طور حتم در ارزیابی های مدیران دستگاه های اجرایی لحاظ خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات ملی نیز اعلام نمود: مسئولان استان از طریق کنندگان مجلس پیگیر سهم استان از اعتبارات ملی کرونا باشند چراکه تا به امروز ریالی از این محل به ما ابلاغ نشده است.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 2940

به "اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید