اعلام قیمت های جدید خودروها به هفته آینده موکول شد

به گزارش گیگابلاگ، طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار در سومین جلسه آنالیز و مشخص قیمت خودرو، قرار بر این شد تا سازمان حمایت با توجه به هزینه های تمام شده و کیفیت محصولات، قیمت انواع خودروهای داخلی را تا هفته آینده اعلام کند.

اعلام قیمت های جدید خودروها به هفته آینده موکول شد

به گزارش خبرنگاران، پس از آنکه دو جلسه پیشین این ستاد برای مشخص قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در سال جدید به دلیل اختلاف نظر حاضران به نتیجه نرسید، امروز (دوشنبه) سومین جلسه رسمی ستاد تنظیم بازار برای مشخص قیمت خودرو برگزار و برای چندمین بار موضوع قیمت گذاری خودرو در سال جدید مورد بررسی نهاده شد.

دو نشست پیشین کمیته خودرو برای تدوین دستورالعمل قیمت گذاری و ارائه به ستاد تنظیم بازار بی نتیجه ماند. این اختلاف نظر حاضران در دو جلسه گذشته این کمیته منجر به بلاتکلیف ماندن قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی شده است.

تصمیمات امروز ستاد تنظیم بازار که به منظور بررسی دستورالعمل قیمت گذاری خودرو و سایر موضوعات برگزار شده بود، در نهایت مطابق مصوبه ستاد تنظیم بازار پس از بررسی گزارشات ارائه و ارسال شده توسط شورای رقابت، سازمان حمایت و معاونت صنایع وزارت صنعت تصمیم گرفته شد تا ظرف یک هفته آینده قیمت های جدید خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان باتوجه به بررسی هزینه های تمام شده و کیفیت محصولات، بررسی قیمتی انواع خودروهای داخلی اعلام گردد.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3893

به "اعلام قیمت های جدید خودروها به هفته آینده موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت های جدید خودروها به هفته آینده موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید