اقدام خاص و زیبای علیرضا جهانبخش

به گزارش گیگابلاگ، شب گذشته تیم فوتبال فاینورد در جریان رقابت های لیگ کنفرانس اروپا در خانه الفسبورگ سوئد به میدان رفت و با 5 گل به فزونی دست یافت. در این بازی جهانبخش عملکرد درخشانی داشت و پیروز به گلزنی برای تیمش هم شد. او در یک صحنه هنگامی که بازیکن حریف به دوربین فیلمبرداری برخورد کرد، به فیلمبردار یاری کرد تا دوربینش را بار دیگر بر روی زمین نصب کند.

اقدام خاص و زیبای علیرضا جهانبخش

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

این حرکت جهانبخش با واکنش تماشاگران همراه شد و به تشویق او پرداختند.

همین موضوع باعث شد تا توییتر باشگاه فاینورد نسبت به این اتفاق واکنش نشان دهد و نوشت: به گل احتیاج دارید یا یاری؟ با علیرضا تماس بگیرید.

جهانبخش در انتها این مسابقه درباره یاری کردنش به فیلمبردار گفت: کار آن پسر (بازیکن الفسبورگ) خیلی هوشمندانه نبود. بعد از اتفاقی که رخ داد فکر کردم که باید به فیلمبردار یاری کنم. مارکوس پدرسن هم لحظاتی یاری کرد. سعی کردیم دوباره دوربین را عمودی قرار بدهیم. من باید به او (فیلمبردار) یاری می کردم و این کار را انجام دادم.

بازیکن ایرانی فاینورد درباره برد پر گل تیمش هم توضیح داد: بازی فوق العاده ای بود. در نیمه اول سه گل زدیم و در نیمه دوم به گلزنی ادامه دادیم. ما خوب کار کردیم و بهتر از این نمی گردد، اما بازی برگشت در چمن مصنوعی سخت است.

جهانبخش اضافه نمود: نمی گویم بازی برگشت آسان است. با تمام توان برای برد به زمین می رویم و سعی می کنیم با بسته نگه داشتن دروازه خود به مرحله گروهی راه یابیم.

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10368

به "اقدام خاص و زیبای علیرضا جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام خاص و زیبای علیرضا جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید