انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم از 15 تیرماه،غیرحضوری شروع می گردد

به گزارش گیگابلاگ، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت:46هزارو300 دانش آموز پایه نهم استان از 15 تیر ماه جاری می توانند با ورود به سامانه pada.medu.ir ورویت فرم شماره 6بدون احتیاج به حضور در مدرسه، به صورت غیرحضوری، رشته تحصیلی خود را انتخاب نمایند.

انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم از 15 تیرماه،غیرحضوری شروع می گردد

به گزارش خبرنگاران کرمان؛ احمد اسکندری نسب با اعلام این خبر اضافه نمود:ظرفیت مدارس و منطقه ها آموزش و پرورش استان برای هر رشته تحصیلی، معین و در سامانه بارگذاری شده است وبرای انتخاب رشته هر دانش آموز 100 نمره در نظر گرفته شده که با توجه به نظر معلم، مشاور مدرسه و نظر دانش آموزان و اولیای آن ها اعمال شده است.

وی اضافه نمود: میانگین نمرات دروس ریاضی و تجربی برای دانش آموزان متقاضی رشته ریاضی فیزیک باید به ترتیب حداقل 14 و 13 و برای متقاضیان رشته علوم تجربی به ترتیب حداقل 13 و 14 باشد.

اسکندری نسب بیان نمود: دانش آموزان متقاضی رشته های ادبیات و علوم انسانی، علوم تجربی و فنی و حرفه ای، به دو اولویت الف و ب تقسیم بندی شدند که گروه الف در اولویت ثبت نام هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان اضافه نمود: دانش آموزانی که در اولویت ب قرار دارند، به شرط خالی بودن ظرفیت مدرسه در رشته مورد نظر، می توانند ثبت نام نمایند.

احمد اسکندری نسب گفت:شرط خرید اینترنتی کتاب های درسی برای دانش آموزان پایه دهم، ثبت اطلاعات و انتخاب رشته تحصیلی آن ها در سامانه پاداو تأیید آن از طرف مدیر مدرسه است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 10022

به "انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم از 15 تیرماه،غیرحضوری شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم از 15 تیرماه،غیرحضوری شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید