انتقاد پلوسی از شکست کامل دولت ترامپ در مدیریت کرونا

به گزارش گیگابلاگ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه از آنچه به گفته او شکست کامل دولت دونالد ترامپ در اخذ آزمایش از شهروندان برای آنالیز ابتلای آنها به کووید-19 است، انتقاد کرد.

انتقاد پلوسی از شکست کامل دولت ترامپ در مدیریت کرونا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سه شنبه شب (به وقت آمریکا) از دونالد ترامپ، رئیس جمهور کشورش بابت شکست کامل دولت او در اخذ تست از شهروندان برای تشخیص ابتلای آنها به کووید-19 (بیماری کروناویروس 2019) انتقاد کرد.

این نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا گفت شکست دولت ترامپ در اخذ تست توانایی دولت فدرال برای مقابله با شیوع این بیماری دنیاگیر را تضعیف نموده است.

پلوسی که در مصاحبه ای با شبکه خبری پی بی اس حضور داشت گفت ترامپ برای برطرف مسئولیت از خودش بابت مدیریت ضعیف این بحران از تاکتیک هایی برای توجه برگردانی شهروندان یا توسل به توجیه های نادرست استفاده نموده است.

پلوسی گفت: چیزی که باعث تضعیف اقدامات دولت فدرال در برطرف این بحران ناشی از کووید-19 شده انکارها و تأخیرهای رئیس جمهور در همه مراحل این ماجرا بوده و این باعث مرگ شهروندان شده است.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: تأکید ما این است که حقیقت گفته گردد، ولی رئیس جمهور به ارائه توجیه های نادرست برای مردم آمریکا روی آورده است.

پلوسی در ادامه گفت: [ترامپ] همواره از تاکتیک های توجه برگردان مثل مهاجرت یا حمایت از مردم در خیابان ها استفاده می نماید. اینها همه برای برگردان توجه از حقیقت است... هنگامی که بحث از اخذ آزمایش می گردد رویکرد او شکست کامل بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3753

به "انتقاد پلوسی از شکست کامل دولت ترامپ در مدیریت کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پلوسی از شکست کامل دولت ترامپ در مدیریت کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید