اگر وضع شهرها به نارنجی یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو های پلاک غیربومی تا سه روز مهلت دارند آن شهر را ترک کنند

به گزارش گیگابلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- سفر به استان های دارای وضع آبی و زرد بلامانع است؛ اما اگر وضع این شهر ها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو های پلاک غیربومی باید تا سه روز آن شهر را ترک کنند.

اگر وضع شهرها به نارنجی یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو های پلاک غیربومی تا سه روز مهلت دارند آن شهر را ترک کنند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا امروز در حاشیه همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در این جلسه 9 شهر قرمز و 31 شهر نارنجی معین شدند.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی شهر های قرمز و نارنجی کنترل می شود، اضافه نمود: ورود پلاک های غیربومی به شهر های قرمز یک میلیون تومان و ورود این گونه خودور ها به شهر های نارنجی 500 هزار تومان جریمه دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در تمامی شهر های دارای شرایط نارنجی، قرمز، آبی و زرد محدودیت تردد شبانه اعمال می شود و 200 هزار تومان جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر اضافه نمود: در شهر هایی که شرایط نارنجی یا قرمز دارند، هر خودرو که پلاک غیربومی باشد در هر 24 ساعت یک بار جریمه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: در صورتی که شهری از شرایط آبی و زرد تغییر رنگ دهد، این آمادگی را داریم که تاکتیک خود را تغییر دهیم و مبادی ورودی و خروجی آن شهر را کنترل کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8712

به "اگر وضع شهرها به نارنجی یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو های پلاک غیربومی تا سه روز مهلت دارند آن شهر را ترک کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر وضع شهرها به نارنجی یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو های پلاک غیربومی تا سه روز مهلت دارند آن شهر را ترک کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید