با ارزان ترین ایرلاین های اروپایی آشنا شوید

به گزارش گیگابلاگ، از سال 1978 رویکرد جدیدی در هواپیمایی ها در پیش گرفته شد که باعث کاهش قیمت بلیط های هواپیما شد. این تغییرات از ایالات متحده شروع و در این بین بعضی از قوانین خطوط هوایی تغییرات اساسی کرد. به گفته ایزی جت یکی از هواپیمایی های ارزان قیمتی که در فرودگاه لوتون لندن مستقر است، این تغییرات در دهه 1990 به اروپا رسیدند و به مسافران اجازه دادند تا بتوانند با خیال راحت تری سفر نمایند. اگر قصد سفر هوایی در اروپا را دارید، بهتر است اطلاعاتی را درباره ارزان ترین ایرلاین های اروپایی داشته باشید. حتی شما می توانید با استفاده از ایرلاین های اروپایی ارزان به ایالات متحده نیز سفر کنید.

با ارزان ترین ایرلاین های اروپایی آشنا شوید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا نوروز 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

نروژ ایر

یکی از شرکت های هواپیمایی در نروژ که از پیشکسوت های این چالش بود، در سال 1993 تاسیس شد. نروژ ایر سومین مورد از ارزان ترین ایرلاین های اروپایی بوده و بیش از 400 راستا را به بیش از 130 مقصد در اروپا، آفریقای شمالی، خاورمیانه، تایلند، کارائیب و سایر کشورها پوشش می دهد. ایالات متحده برای پروازهای بین المللی از ناوگان جدید بویینگ 787 استفاده می نماید. شرکت نروژی ارزان ترین بلیط های هواپیما را ارائه می دهد تا مسافران بتوانند سفر خاطره انگیزی داشته باشند.

واو ایر

یکی دیگر از ایرلاین های اروپایی ارزان در ایسلند قرار گرفته است. بنیانگذار این شرکت اسکولی موگنسن بوده و فعالیت خود را از سال 2011 شروع نموده است. این شرکت هواپیمایی هم اکنون 30 مقصد در سراسر اروپا و آمریکای شمالی از جمله بوستون، سانفرانسیسکو، لس آنجلس، مونترال و تورنتو را تحت پوشش قرار می دهد. برای شهرهای ساحل شرقی از هواپیما ایرباس ای 321 استفاده می گردد و شهرهای ساحل غربی از A330s استفاده می کنند. مسافران آمریکا در صورت برنامه ریزی برای سفر به اروپا می توانند به راحتی از این خط هوایی استفاده کنند.

ایزی جت

خط هوایی دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم، در فرودگاه لوتون لندن مستقر است. این خط هوایی در سال 1995 توسط سر استیلیوس حاجی که قصد جایگزینی برای بریتیش ایرویز و سایر خطوط هوایی اروپا را داشت، تاسیس شد. این شرکت هواپیمایی در 31 کشور جهان و در بیش از 800 راستا و 250 فروند هواپیمای ایرباس فعالیت و در سال تقریبا 75 میلیون مسافر را جا به جا می نماید. حدود 80% این مسافران از آمریکا و 20% دیگر از سایر قاره ها هستند.

رایانیر

یکی از ایرلاین های اروپایی ارزان، یوروپن ال سی سی نام دارد و در ایرلند واقع شده است. این شرکت در سال 1985 با یک فروند هواپیمای توربوپروپ که بین واترفورد و فرودگاه لاتین گاتویک پرواز می کرد، تاسیس شد. بعد از یک سال به طور رسمی فعالیت خود را شروع کرد و با انگلیس ایر و آیر لینگوس رقابت کرد. این شرکت فعالیت بسیار گسترده ای در زمینه جا به جایی مسافران داشته و سالانه به بیش از 100 میلیون مسافر خدمات ارائه می نماید. نکته جالب توجه دیگر در زمینه این ایرلاین امکان انتخاب جایگاه توسط مسافر است.

ویز ایر

یکی دیگر از شرکت های ارزان قیمت در در بوداپست مجارستان و در ژوئن سال 2003 ایجاد شد و تقریبا یک سال بعد اولین پرواز خود را شروع کرد. یکی از بنیانگذاران آن مدیرعامل سابق شرکت هواپیمایی مالو مجارستان بود. هم اکنون این شرکت در بیش از 500 راستا پروازهای خود را انجام می دهد. این شرکت برای کاهش هزینه های خود سعی می نماید از فرودگاه های کوچکتر و فرعی استفاده نماید و سالانه به حدود 20 میلیون مسافر خدمت رسانی می نماید.

فلای بی

شرکت بعدی در سال 1985 به عنوان جرسی یوروپین ایرویز در ایالات متحده فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت هواپیمایی در سال 2000 به عنوان بخشی از ربراندینگ به فلای بی تغییر نام داد. این شرکت خود را به عنوان دارنده بزرگترین خطوط هوایی در جهان به سایرین معرفی می نماید و در 232 راستا که به 15 کشور منتهی می شوند، مشغول خدمت رسانی به مردم است. این شرکت در پروازهای خود سطوح مختلفی از خدمات را ارائه می دهد و به مسافرانی که بلیط آل این دارند، نوشیدنی ها و میان وعده های رایگان می دهد.

ایربالتیک

شرکت بعدی در لتونی و در سال 1995 تاسیس شد و در درجه اول است. این شرکت پروازهای ترکیبی که شامل اروپا، اسکاندیناوی، روسیه و خاورمیانه بوده را ارائه می نماید. این شرکت کوچک دارای هواپیمای توربوپروپ و جت بوده و سالانه حدود 3 میلیون مسافر را جا به جا می نماید.

ولینگ

یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت در بارسلونا اسپانیا و در سال 2004 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر به مقاصد آفریقا، آسیا، اروپا و اسپانیا پرواز دارد و سالانه به 20 میلیون مسافر خدمت رسانی می نماید. این شرکت متعلق به گروه بین المللی هواپیمایی بوده و مالک بریتیش ایرویز، ایبریا و آیر لینگوس نیز است.

هواپیمایی پگاسوس

آخرین شرکت در سال 1999 و در ترکیه با مشارکت یک سرمایه گذار به نام ایر لینگاس و سایر شرکایش تاسیس شد. این شرکت از هواپیماهای بوئینگ 737s و ایرباس A320s استفاده می نماید و امکان انتخاب جایگاه و نوع غذا را برای مسافرین خود فراهم نموده است.

منبع: همگردی
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1822

به "با ارزان ترین ایرلاین های اروپایی آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با ارزان ترین ایرلاین های اروپایی آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید