با دوچرخه هوایی به ملاقات لژی در اعماق جنگل بروید

به گزارش گیگابلاگ، در میان جنگل ابری در ناحیه حفاظت شده 1300 هکتاری جنگل های بارانی ماشپی، حدود سه ساعت در شمال غربی کیتو (Quito) در اکوادور (Ecuador)، یک لژ نو و پیچیده به نام ماشپی واقع شده است.

با دوچرخه هوایی به ملاقات لژی در اعماق جنگل بروید

ماشپی لژ که با عنوان پیله لوکس در ابرها توصیف می گردد، در ارتفاع 900 متر از سطح دریا قرار گرفته است. ماشپی لژ با جنگل های انبوه و آبشارهای میانِ تپه های سرسبز، انبوهی از گونه های گیاهی شامل سرخس ها، گیاهان آناناسی و صدها گونه ثعلب احاطه شده است و از پنجره های شیشه ای که از سقف تا کف را فرا گرفته اند قابل مشاهده است.

این لژ که با جدیدترین شیوه های مورد استفاده در ساخت و ساز پایدار بنا شده، به زیبایی با اطراف هماهنگ شده است؛ به طوری که جمعیت شناوری در حدود 500 گونه پرنده، صدها گونه دوزیست و خزنده و حیواناتی مانند میمون، گراز امریکایی ویوزپلنگ امریکایی در آن ساکن هستند.

در نزدیکی این لژ، دوچرخه ای هوایی قرار گرفته است که به گردشگران این امکان را می دهد تا در میان جنگل و بر فراز آن، تاج پوشش گیاهی جنگل را کاوش نمایند.

این دوچرخه به کابلی با طول 200 متر آویخته شده که میان دو نقطه در جنگل کشیده شده است و از تنگه بالای رودخانه ای در ارتفاع 60 متری عبور می نماید.

دوچرخه هوایی، دو نفر ظرفیت دارد و یک نفر باید با رکاب زدن، دوچرخه را در طول راستا حرکت دهد.

دوچرخه هوایی ماشپی لژ مشابه Sky Cycle، یک ترن هوایی پدالی واقع در پارک تفریحی کوهستانی Washuzan در شهر اوکایامای ژاپن است.

نظر شما در خصوص این دوچرخه چیست؟ آیا تابه حال چنین تجربه ای از دوچرخه سواری داشته اید؟ یا حاضرید در چنین ارتفاعی دوچرخه سوار شوید؟

منبع: کجارو
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 12403

به "با دوچرخه هوایی به ملاقات لژی در اعماق جنگل بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دوچرخه هوایی به ملاقات لژی در اعماق جنگل بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید