عظیم تر نشان دادن خانه

به گزارش گیگابلاگ، یکی از معدود مسائل خانه های امروزی کوچک بودن آن است زاویه های بسته محیط خانه را کوچک تر نشان می دهند. برای عظیم تر نشان دادن خانه روش ها و نکات کوچکی را به شما یادآوری می کنیم

عظیم تر نشان دادن خانه

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

امروزه با توجه به افزایش زندگی شهرنشینی و نقل مکان از خانه های زیبا و حیاط دار روستایی، که پر از گل و گیاه است، به آپارتمان های کوچک شهری که خود معضلات اجتماعی را پدید آورده است. اما تکنیک هایی در طراحی وجود دارد که به یاری آن می توانید به عظیم تر نشان دادن خانه یاری کنید و ضمن جلوگیری از هزینه های گزاف نقل و انتقال از زندگی در آن احساس رضایتمندی داشته باشید. اگر جزء افرادی هستید که به دنبال راه های عظیم تر نشان دادن خانه هستید، این مطلب از خبرنگاران را از دست ندهید.

مرتب و تمیز کردن خانه

یکی از مهمترین راه های عظیم تر نشان دادن خانه های کوچک، مرتب و تمیز نگه داشتن آن است. شلوغ بودن محیط و وجود آلودگی در محیط های کوچک زودتر به چشم می آید و باعث آشفتگی اعصاب ساکنان می گردد.

ایجاد خطوط منحنی

فضا های کوچک پر از خط های مستقیم اند. وقتی لوازم خانه کنار هم قرار می گیرند، زاویه های تند زیادی به وجود می آورند. زاویه های تند و خط های مستقیم را با ایجاد خطوط منحنی محو کنید تا به عظیم تر نشان دادن خانه یاری نماید.

ایجاد انحنا با اسفاده از پارچه

پارچه ها برای این منظور بسیار مناسبند. پارچه را روی میل پرده بیندازید تا حالت هلالی گرفته، چین دار گردد. از رومبلی که از لبه مبل یا جایگاه آویزان است، بهره ببرید.

مبلمان با اشکال منحنی

راه دیگر آن است که به دنبال مبلمان هایی که حالت منحنی دارند باشید. مبل راحتی که مانند منحنی است ،جایگاه های خمیده یا مبل های استیل گرد را انتخاب کنید. برای انحنای بیشتر در دکوراسیون از بالش یا فرش های بیضی و گرد بهره ببرید.

قرینه سازی وآیتم های یک شکل

برای تزیین دیوار، کف پوش و…از آیتم های یک شکل بهره ببرید. در عین این که زاویه ها بازتر نشان داده می شوند، اثر هنری خلاقی هم به آن افزوده اید.

رنگ دیوارها

انتخاب یک رنگ برای تمام دیوارها از ظاهر کادر مانند جلوگیری نموده. محیط را عظیم تر و منسجم تر می نماید و این کار باعث عظیم تر نشان دادن خانه می گردد.

گل های آپارتمانی

اگر با همه این تدابیر فضایی کادر مانند وجود دارد نگران نباشید، از گل های آپارتمانی بهره ببرید. گیاهان فضا را عظیم تر و زوایا را بازتر نشان می دهند. قرار دادن آن ها در کنار دیوار مورد نظر یا جاهای بسته یکی از راه های عظیم تر نشان دادن خانه است و علاوه برآن فضای خانه سالم تر و پاکیزه تر گردد.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 آذر 1399 بروزرسانی: 23 آذر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 6780

به "عظیم تر نشان دادن خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم تر نشان دادن خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید