تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی زیر نور فرابنفش

به گزارش گیگابلاگ، گذرنامه کانادا که چهارمین گذرنامه قدرتمند جهان است و با در اختیار داشتن آن می توان به 154 کشور جهان بدون دریافت ویزا سفر کرد به تازگی با تغییرات بسیاری روبرو شده است. مدت اعتبار این گذرنامه از 5 سال به 10 سال افزایش یافت و به جای استفاده از تصویر چاپی، نسخه الکترونیک تصویر شخص در تراشه الکترونیکی این گذرنامه قرار می گیرد. اما نکته جالب توجه در گذرنامه جدید، چاپ تصاویری تاریخی از کانادا روی صفحه های این گذرنامه است. این تصاویر در ابتدا ساده به نظر می رسند، اما اگر آن ها را زیر لامپ سیاه (اشعه فرابنفش) قرار دهید، با تصاویری شگفت انگیز روبرو می شوید. با خبرنگاران همراه باشید تا بعضی از این تصاویر زیبا را با هم ببینیم.

تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی زیر نور فرابنفش

از سفر با تور زمستان کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

تصویر صفحات گذرنامه کانادایی نسخه قدیمی به صورت زیر است: اما اگر همین صفحه را زیر نور لامپ سیاه قرار دهیم، با تصویر زیر روبرو می شویم: در نسخه جدید گذرنامه کانادا، تصاویری از امکان دیدنی و تاریخی کانادا چاپ شده است که هریک زیر نور فرابنفش جلوه ویژه ای به خود می گیرند: تصویری از ساموئل دو چاپلین، کاشف سرزمینی که امروزه ایالت کبک نام گرفته است: منبع:buzzfeed

منبع: کجارو
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1856

به "تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی زیر نور فرابنفش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جالب از گذرنامه کانادایی زیر نور فرابنفش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید