تیراندازی در جورجیا آمریکا 9 کشته و زخمی برجای گذاشت

به گزارش گیگابلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، روزنامه محلی آتلانتا گزارش داد که در تیراندازی هایی که در سه مرکز مختلف ارائه دهنده خدمات مراقبت از پوست و بدن (SPA) در شمال غرب جورجیا به وقوع پیوست، دست کم 7 تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

تیراندازی در جورجیا آمریکا 9 کشته و زخمی برجای گذاشت

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارش خود شمار کشته شدگان را 8 نفر اعلام نمود.

اداره پلیس چیروکی در ایالت جورجیا با انتشار تصاویری از یکی از مظنونان به این تیراندازی، از تمام افرادی که درباره این فرد اطلاعاتی دارند خواست تا با بخش خدمات اضطراری تماس بگیرند. تصاویر نشان می دهد که فرد مسلح مظنون یک بلوز هودی قرمز و مشکی پوشیده و سوار بر یک دستگاه خودروی هیوندای مشکی بود.

انگیزه این تیراندازی هنوز معین نیست. اما رسانه های محلی به نقل از مقامات پلیس می گویند که چهار تن از قربانیان این تیراندازی ها زنانی بودند که به نظر می رسد آسیا تبار هستند.

پلیس در حال تحقیق درباره این سه تیراندازی است ولی هنوز به این نتیجه گیری نرسیده است که این سه تیراندازی به یکدیگر مرتبط است یا اینکه توسط همان فرد مظنون اجرا شده است.

طبق گزارش رسانه های محلی، نخستین تیراندازی در بخش چیروکی رخ داد که در آن یک فرد ناشناس در یک اسپای محلی به روی شهروندان تیراندازی کرد. پس از آن پلیس حوالی ساعت 5 بعدازظهر تماسهای تلفنی مبنی بر وقوع تیراندازی در دو اسپای دیگر دریافت کرد.

فرد مظنون به تیراندازی که تصاویر وی توسط دوربین های مداربسته ضبط شده بود، جوانی 21 ساله به نام رابرت آرون لانگ از ووداستاک است که در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و به بازداشتگاهی در بخش کریسپ منتقل شد. پلیس جورجیا می گوید که به گمان آنها رابرت لانگ فرد مظنون به دو تیراندازی دیگر در آتلانتا است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1400 بروزرسانی: 31 فروردین 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 8732

به "تیراندازی در جورجیا آمریکا 9 کشته و زخمی برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در جورجیا آمریکا 9 کشته و زخمی برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید