ثبت بیش از 10 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در ایام اجرای طرح نوروزی

به گزارش گیگابلاگ، رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت و دریافت 10هزار و 490 تماس تلفنی با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه های این اداره کل از شروع طرح نوروزی (25اسفند سال 1400 تا 15 فروردین سال جاری)اطلاع داد .

ثبت بیش از 10 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در ایام اجرای طرح نوروزی

زهرا نخعی مقدم گفت: از 10 هزار و 490تماس تلفنی ثبت شده به وسیله مرکز مدیریت راه های استان 9هزار و815مورد مربوط به تلفن گویا و 675 مورد نیز به وسیله کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

او گفت:سامانه تلفنی گویای 141 آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محور ها انسداد یا محدودیت تردد در محور ها و سایر اطلاعاتی چون راستا و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می نماید.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: در یافت اطلاعات مربوط به تصادفات ،ثبت مسائل راه ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم می توانند به وسیله تماس با این سامانه پیگیری نمایند.

نخعی مقدم گفت: کارشناسان این مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده ای در مورد شرایط راه ها و حمل و نقل جاده ای هستند.

خبرنگاران سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 14618

به "ثبت بیش از 10 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در ایام اجرای طرح نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت بیش از 10 هزار تماس مردمی با سامانه 141 در ایام اجرای طرح نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید