جرارد: وین رونی یک رهبر واقعی است

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران: استیون جرارد معتقد است وین رونی می تواند کاپیتانی پیروز برای تیم ملی انگلیس در رقابت های بین المللی باشد.

جرارد: وین رونی یک رهبر واقعی است

به گزارش خبرنگاران، پس از اعلام بازنشستگی استیون جرارد از بازی های ملی در انتها جام جهانی 2014 برزیل روی هاجسون، سرمربی این تیم نام وین رونی را به عنوان کاپیتان جدید و جانشین ستاره لیورپول در جمع سه شیر گفت.

کاپیتان سابق انگلیس هم به توانایی رونی اعتقاد دارد تا جایی که در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: رونی یک رهبر واقعی است. او بازیکن فوق العاده ای است که نه تنها به همه بازیکنان احترام می گذارد بلکه مورد احترام تمامی ملی پوشان است. یکی از بزرگترین خصوصیات رونی نترس بودن اوست که می تواند به این بازیکن کمک کند تا پیش از هر بازی در رختکن با بازیکنان به راحتی صحبت کرده و از آنها انتقاد کند.

جرارد همچنین شرح داد: رونی مدت ها کاپیتان دوم انگلیس بوده است و به خوبی می داند که چگونه با بازیکنان چه در داخل میدان و چه در بیرون میدان برخورد کند. از اینکه هاجسون به او اعتماد کامل دارد خوشحالم و اعتقاد دارم این بازیکن به خوبی می تواند با فرانک لمپارد، کاپیتان دوم انگلیس همکاری داشته باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 1278

به "جرارد: وین رونی یک رهبر واقعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرارد: وین رونی یک رهبر واقعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید