جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش گیگابلاگ، خبرنگاران/خراسان شمالی مسئول سازمان فضای مجازی سراج خراسان شمالی از برگزاری جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی از فردا خبر داد.

جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود

اسماعیل کفاشی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: این برنامه به صورت سالانه در خراسان شمالی برگزار می شود که موضوع آن، آموزش تخصصی رسانه و فضای مجازی، تولید محتوا و ایده های نو است.

وی ادامه داد: این جشنواره در چهار محور آموزش تخصصی به صورت وبیناری در حوزه سواد رسانه و فضای مجازی، آموزش تخصصی فضای مجازی به صورت کارگاهی و ورکشاپ، همایش های تخصصی فضای مجازی خانواده و رسانه با حضور اساتید برتر کشوری و همچنین رویدادهای تخصصی تولید محتوا برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره شامل سه رویداد است که نخستین آن ها ویژه فرهنگیان و معلمان، دومین رویداد ویژه دانش آموزان و سومین نیز مربوط به دانشجویان است که هر کدام در سه روز برگزار می شود.

رئیس جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خصوص نحوه برگزاری این جشنواره و رویدادهای آن گفت: هنگام برگزاری هر کدام از این رویدادها، ایده های شرکت کنندگان از طریق تیم های حاضر ارائه می شود و پس از بررسی و پخته شدن آن ها، آموزش های لازم برای تولید ارائه می شود؛ سپس محصولات مورد نظر از طریق شرکت کنندگان تولید می شود که به برترین آن ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

کفاشی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی خراسان شمالی در کنار اداره کل آموزش و پرورش، پارک علم و فناوری، دانشگاه علمی کاربردی، امور مالیاتی و تعدادی دستگاه و مجموعه دیگر نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 آذر 1400 بروزرسانی: 28 آذر 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 11891

به "جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره تولید محتوای فضای مجازی امید در خراسان شمالی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید