جعفری: فدراسیون باید از باشگاه های خصوصی حمایت کند، رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها یکسان نیست

به گزارش گیگابلاگ، مدافع راست تیم فوتبال شهر خودرو حمایت فدراسیون فوتبال از باشگاه های خصوصی را ضروری دانست.

جعفری: فدراسیون باید از باشگاه های خصوصی حمایت کند، رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها یکسان نیست

حسن جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و اینکه باشگاه ها در این زمینه با یکدیگر اختلاف دارند، گفت: من به عنوان یک فوتبالیست دوست دارم هر روز فوتبال بازی کنم و طبیعتاً علاقه مند هستم که بازی ها ادامه داشته باشد، ولی از طرفی باید سلامتی افراد را هم در نظر گرفت. اگر بازی ها برگزار شود خیلی ها در بخش های مختلف درگیر برگزاری بازی ها هستند و باید مسائل بهداشتی با حساسیت خاصی رعایت شود. اگر این اتفاق رخ دهد می توان بازی ها را ادامه داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه ها می توانند پروتکل ارائه شده توسط وزارت بهداشت را رعایت کنند؟، خاطر نشان کرد: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها یکسان نیست و این به خاطر شرایط اقتصادی متفاوتی است که در تیم های لیگ رجحان وجود دارد. رعایت تمامی موارد پروتکل بسیار سخت است، ولی می توان برخی مسائل را تا حدی که امکان دارد رعایت کرد. با این حال باید امکانات و شرایط اقتصادی تیم ها را در نظر گرفت.

مدافع راست شهر خودرو شرح داد: به عنوان مثال برخی تیم ها تونل ضدعفونی دارند، ولی بیشتر تیم ها چنین امکاناتی ندارند. یا اینکه برخی تیم ها چند بار تست کرونا داده اند، ولی تعدادی از تیم ها فقط یک بار تست دادند. در این شرایط اعتقاد من این است که فدراسیون باید از تیم های خصوصی که معمولاً درآمدی در فوتبال ایران ندارند، حمایت کند. تکلیف تیم های دولتی که روشن است، ولی تیم های خصوصی در این شرایط سخت اقتصادی نیاز به حمایت دارند.

راوه بلاگ: راوه بلاگ | با مجله صنعتی راوه همراه باشید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 4352

به "جعفری: فدراسیون باید از باشگاه های خصوصی حمایت کند، رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها یکسان نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جعفری: فدراسیون باید از باشگاه های خصوصی حمایت کند، رعایت پروتکل های بهداشتی در باشگاه ها یکسان نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید