جنگنده های سعودی 54 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش گیگابلاگ، منابع خبری دوشنبه شب گزارش دادند؛ جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی در ساعات گذشته 54 نوبت مناطق مختلف یمن را بمباران کردند.

جنگنده های سعودی 54 بار یمن را بمباران کرد

به گزارش الجزیره به نقل از منابع نظامی انصارالله، جنگنده بمب افکن های ائتلاف سعودی مناطقی در استان های، صعده، عمران، الجوف، حجه، بیضاء و مأرب را بمباران کردند.

المسیره یمن نیز گزارش داد: نیروهای ائتلاف سعودی همچنین در 24 ساعت گذشته 90 مرتبه آتش بس الحدیده را نقض نموده و مناطق مختلف این استان را هدف حمله موشکی و توپخانه قرار دادند.

این حملات در حالی صورت می گیرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی روز دوشنبه پیروز شدند پادگان راهبردی الخنجر واقع در شهرستان خب و الشعف استان الجوف یمن را از اشغال نیروهای ائتلاف سعودی آزاد نمایند.

عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال 1394 با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی تجاوز خود به کشور یمن را شروع کرد اما ظرف پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.

در طول این سال ها هزاران شهروند یمن که بیشتر آنها زنان و بچه ها بودند بر اثر حملات هوایی جنگنده های سعودی جان خود را از دست داده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gigablog.ir شناسه مطلب: 3396

به "جنگنده های سعودی 54 بار یمن را بمباران کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده های سعودی 54 بار یمن را بمباران کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید